• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• Thomaso
    Thomaso reageerde op RoCo's bericht in het onderwerp Volvo V60 Inscription 2019 met Leuk Leuk.
    Hoewel de auto natuurlijk "fabrieksnieuw" werd afgeleverd wist ik dat er werk aan de auto zat. De verkoper vond mij ook erg kritisch en...
  • AlexZjuH
    En een closeupje van het issue, ik zie overigens geen kleurverschil, dus dan wordt het polijsten van licht naar zwaarder met de dap...
    • 1752132769003.webp
  • MartijnMG
    MartijnMG reageerde op Toxiq's bericht in het onderwerp Het begin.... Mazda CX5, wit leer met Leuk Leuk.
    Vanochtend is de eerste bestelling de deur uit gegaan.... en toen de auto gaan halen, hij staat eindelijk voor de deur Samen met mijn...
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op Toxiq's bericht in het onderwerp Het begin.... Mazda CX5, wit leer met Leuk Leuk.
    Vanochtend is de eerste bestelling de deur uit gegaan.... en toen de auto gaan halen, hij staat eindelijk voor de deur Samen met mijn...
  • schaef
    schaef reageerde op Toxiq's bericht in het onderwerp Het begin.... Mazda CX5, wit leer met Leuk Leuk.
  • Toxiq
    Toxiq reageerde op het onderwerp Het begin.... Mazda CX5, wit leer.
    Dat moet ik nog allemaal gaan uitvinden, het leer ziet er opzich netjes uit, glimt wel wat, maar de auto is toch 4,5 jaar oud, dus geen...
  • Ric325i
    Ric325i reageerde op het onderwerp Het begin.... Mazda CX5, wit leer.
    Als ik leer wil reinigen gebruik ik vrijwel altijd milde reinigers en het kan ook zo zijn dat ik het leer alleen afneem alvorens ik een...
  • Ric325i
    Ric325i reageerde op Toxiq's bericht in het onderwerp Het begin.... Mazda CX5, wit leer met Leuk Leuk.
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op RoCo's bericht in het onderwerp Bescherming vakantie met Leuk Leuk.
    Een snelle bescherming met Bathe+ of WetCoat achtig product is ideaal. Houdt net aan een maandje dus overbrugt dan prima. Heb je meer...
  • Ric325i
    Ric325i reageerde op het onderwerp Bescherming vakantie.
    Mijn Prius stond vorig jaar in de Gyeon Cancoat maar dat laagje liep al wat op zijn einde dus net voor de vakantie had ik em een laagje...
  • dennisdennis-12
    dennisdennis-12 reageerde op het onderwerp Bescherming vakantie.
    Mocht je geen coating hebben op de auto, dan zou ik bij voorkeur gaan voor een wat vettiger product (denk aan een wax). Aanbrengen duurt...
  • R
    Riez reageerde op het onderwerp Bescherming vakantie.
    Als ik naar een warm land ga zoals Italië neem ik tegenwoordig wel wat wasspullen mee om ergens een keer een wasbox op te zoeken om...
  • kawazxr
    kawazxr reageerde op Toxiq's bericht in het onderwerp Het begin.... Mazda CX5, wit leer met Leuk Leuk.
  • Toxiq
    Toxiq heeft het onderwerp Het begin.... Mazda CX5, wit leer geplaatst in Interieur.
  • Jurjenz
    Jurjenz reageerde op Nick Bakker's bericht in het onderwerp Nick's Tiger! met Leuk Leuk.
    Kleine dingen kosten veel tijd… Ik vond de tankdop niet mooi, en bij hard optrekken (en ja dat kan deze wagen spontaan doen) lekte er...