• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• Ric325i
    Ric325i reageerde op het onderwerp Uitwassen doeken en borstel.
    Sommige doeken ben ik heel zuinig op (droogdoeken ,glasdoeken, Gyeon baldwipes en mijn Nanolex of Klin doeken. Maar ik heb ook Ex...
  • M
    MR1968 reageerde op het onderwerp Osmose vs demi water systeem.
    Ik heb veel ervaring met osmose water vaak komt er aan mixbed hars (Demi water patroon) een vis geur echt vies. Dan is dit een betere...
    • IMG_0270.webp
    • IMG_0268.webp
  • Toxiq
    Toxiq reageerde op TWA's bericht in het onderwerp Uitwassen doeken en borstel met Leuk Leuk.
    Oh en misschien nog wel de meest belangrijke : GEEN POEDER WASMIDDEL! Even in caps, om maar goed duidelijk te maken :p
  • Toxiq
    Toxiq reageerde op het onderwerp Uitwassen doeken en borstel.
    Dank je, goed om te weten ik zal het eens overwegen... zwart of mf wasmiddel Maar mijn detailingwerk zal vast een stuk minder zijn, dan...
  • Toxiq
    Azijn doen wij ook, geen verzachter
  • TWA
    TWA reageerde op het onderwerp Uitwassen doeken en borstel.
    Oh en misschien nog wel de meest belangrijke : GEEN POEDER WASMIDDEL! Even in caps, om maar goed duidelijk te maken :p
  • Cordoba
    Cordoba reageerde op het onderwerp Uitwassen doeken en borstel.
    @Toxiq Goede doeken zijn niet goedkoop, en als je er netjes mee omgaat gaan ze lang mee. Een goed MF-wasmiddel/pad reiniger doe je lang...
  • RedCat
    RedCat reageerde op TWA's bericht in het onderwerp Uitwassen doeken en borstel met Leuk Leuk.
    Als je ze in de wasmachine doet, iig niet met katoen mee wassen. Dus niet met handdoeken enzo. Liefst eigen wasje. Max 60 graden...
  • Toxiq
    Om eerlijk te zijn, zoiets heeft wel mijn voorkeur...
  • Ric325i
    Ric325i reageerde op het onderwerp Uitwassen doeken en borstel.
    Wasmachine
  • tim86
    tim86 reageerde op het onderwerp Uitwassen doeken en borstel.
    Ik gooi alle doeken die ik heb tegelijk in de wasmachine met microvezel wasmiddel, max 40 graden, en daarna in de (warmtepomp) droger...