• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• RedCat
    RedCat reageerde op het onderwerp Herstellen raamrubbers.
    Een foto spreekt boekdelen ... dus als je die toevoegt. Een dun verkleurd laagje zou ik aan durven pakken met een melamine sponsje en...
  • RedCat
    RedCat reageerde op het onderwerp Krassen op lederen stuurwiel.
    Rustig an, zo diep lijkt het niet te zijn. Ik redeneer bij een stuur altijd vanuit de gedachte dat het vuil wordt van je handen. Ik...
  • Zoranurai
    Zoranurai reageerde op het onderwerp Krassen op lederen stuurwiel.
    Helaas ga je dit niet met de doorgaanse producten wegkrijgen als het een kras is. Hooguit met een vullend product als de stuurwiel set...
  • Ric325i
    Ric325i reageerde op het onderwerp Herstellen raamrubbers.
    Ik zou om de rubbers/trims schoon te maken gewoon een APC verhouding gebruiken
  • Quincy
    Quincy reageerde op RoCo's bericht in het onderwerp Groeten uit Twente! met Grappig Grappig.
    Welkom Nick! Als er in de Algemene Plaatselijke Verordening van de gemeente niets staat over een beperking qua autowassen dan kun je...
  • Jellezz
    Jellezz reageerde op RoCo's bericht in het onderwerp Groeten uit Twente! met Grappig Grappig.
    Welkom Nick! Als er in de Algemene Plaatselijke Verordening van de gemeente niets staat over een beperking qua autowassen dan kun je...
  • mpoppen
    Hoi allemaal, Ik heb per ongeluk mijn lederen stuurwiel gekrast… Ik haalde mijn auto net van de lader, moest even steken en ging dus...
    • IMG_6873.webp
  • K
    Kevin_96 reageerde op het onderwerp Herstellen raamrubbers.
    Hey Simon bedankt voor je reactie, kan je niet quoten helaas. Bij de beschrijving van deze producten hebben ze het alleen over...
  • Ric325i
    Ric325i reageerde op het onderwerp Herstellen raamrubbers.
    Ik heb in de loop der jaren veel producten gebruikt en wellicht verschillen de meningen op het forum wat van elkaar maar zoals ik het...
  • Simon vW
    Simon vW reageerde op het onderwerp Herstellen raamrubbers.
    Ha Kevin, Ik ben zelf te spreken over de Hybrid Ceramic Trim Restorer van Meguiar's...
  • K
    Kevin_96 heeft het onderwerp Herstellen raamrubbers geplaatst in Glas, rubber en kunststof.
    Dag allen, Sinds ik m'n eigen auto ben ik me ook vrijwel direct gaan verdiepen in het zelf wassen van de auto. Het was me namelijk al...
  • Toxiq
    Toxiq reageerde op bros's bericht in het onderwerp Uitwassen doeken en borstel met Leuk Leuk.
    Dat doe ik dus ook. Scheut azijn, wit wasmiddel, droger.
  • Toxiq
    Toxiq reageerde op RoCo's bericht in het onderwerp Uitwassen doeken en borstel met Leuk Leuk.
    Interessant! Heb mijn proces uiteindelijk gevormd na veel inlezen en ook input van mensen uit het vakgebied wassen. Ik wist voorheen...
  • Toxiq
    Toxiq reageerde op Cordoba's bericht in het onderwerp Uitwassen doeken en borstel met Leuk Leuk.
    Ik heb ooit voor mijn werk een cursus kolloïdchemie moeten volgen, dus heb wat meer achtergrond dan gemiddeld ook al ben ik geen...
  • Toxiq
    Toxiq reageerde op Nick Bakker's bericht in het onderwerp Uitwassen doeken en borstel met Leuk Leuk.
    wasje voor droog en glasdoeken, wasje voor Mf doeken en washmitts ik gebruik wel speciaal mf wasmiddel en een mf wasprogramma als ik...