• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• fofomk4
    fofomk4 reageerde op GeBas's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom, veel lees plezier, en een pracht kleur om te detailen.
  • fofomk4
    fofomk4 reageerde op RoCo's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom Peter! Mooie kleur om op te werken en daarna van te genieten!
  • fofomk4
    fofomk4 reageerde op RedCat's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom, zeker een lekkere kleur om te detailen.
  • fofomk4
    fofomk4 reageerde op kawazxr's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom en veel leesplezier, mooie complete MK4 in deze dikke kleur.
  • fofomk4
    fofomk4 reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Is idd en mooie kleur om te detailen Wel zie je er echt alles op na een wasbeurtje of wat zeker met de hoogglans uni lak zwarte velgen...
  • RedCat
    RedCat reageerde op Quantoxx's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Leuk Leuk.
    Welkom op het forum. ;) Oof... Volledig eens met de eerdere reacties. Het feit dat dit enkele weken later pas zichtbaar werd, laat...
  • Smotske
    Smotske reageerde op VB88's bericht in het onderwerp Leer Interieur met Leuk Leuk.
    Thx voor de reacties! Ik ga twee verschillende producten kopen en uitproberen: de Gliptone Leather Cleaner en de Koch Chemie Surface...
  • kawazxr
    kawazxr reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Welkom en veel leesplezier, mooie complete MK4 in deze dikke kleur.
  • kawazxr
    kawazxr reageerde op fofomk4's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo, ik ben Peter 50 jaar en kom uit de omgeving van Zaltbommel. Na veel lezen en diverse media bekeken te hebben mij hier dan ook...
  • V
    volkswagen1989 reageerde op Quantoxx's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Leuk Leuk.
    Welkom op het forum. ;) Oof... Volledig eens met de eerdere reacties. Het feit dat dit enkele weken later pas zichtbaar werd, laat...
  • V
    volkswagen1989 reageerde op RedCat's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Leuk Leuk.
    Als een uitgebreide behandeling is voorgesteld en je dit hebt gekregen dat zit het dicht bij wanprestatie. Ik zou zo'n persoon niet...
  • V
    volkswagen1989 reageerde op RoCo's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Leuk Leuk.
    Poh....dat is afgeraffeld zeg. Je hebt al onderkent wat het zijn en ik zou het bedrijf een eerlijke kans geven om het te herstellen...
  • bros
    bros reageerde op Quantoxx's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Leuk Leuk.
  • bros
    bros reageerde op RedCat's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Grappig Grappig.
    Als een uitgebreide behandeling is voorgesteld en je dit hebt gekregen dat zit het dicht bij wanprestatie. Ik zou zo'n persoon niet...
  • bros
    bros reageerde op RoCo's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Leuk Leuk.
    Poh....dat is afgeraffeld zeg. Je hebt al onderkent wat het zijn en ik zou het bedrijf een eerlijke kans geven om het te herstellen...