• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• V
    volkswagen1989 reageerde op RedCat's bericht in het onderwerp Water met Leuk Leuk.
    Dat wordt een nieuwe hemel. Die vlek kan je misschien verminderen, maar op de duur komen door het vocht de lagen van elkaar los. Ik zou...
  • V
    volkswagen1989 reageerde op RoCo's bericht in het onderwerp Water met Leuk Leuk.
    Zeker niet zelf aan beginnen in deze staat. Laat hun het proberen op te lossen dan heb je nog kans op aansprakelijkheid. Er is een kans...
  • RedCat
    RedCat reageerde op volkswagen1989's bericht in het onderwerp Water met Verdrietig Verdrietig.
    Foto 1 was een voor foto :) Het was een mooie strakke hemel maar nu zie je duidelijk een water lijn lopen
  • RedCat
    RedCat reageerde op het onderwerp Water.
    Dat wordt een nieuwe hemel. Die vlek kan je misschien verminderen, maar op de duur komen door het vocht de lagen van elkaar los. Ik zou...
  • V
    volkswagen1989 reageerde op het onderwerp Water.
    Foto 1 was een voor foto :) Het was een mooie strakke hemel maar nu zie je duidelijk een water lijn lopen
  • Mark1986
    Mark1986 reageerde op het onderwerp Water.
    Als het foto 1 is, zou ik het zeker niet accepteren. Maar als het foto 2-3 is, moet je wel heel goed kijken.. En als jij vind dat het...
  • V
    volkswagen1989 heeft het onderwerp Water geplaatst in Problemen en oplossingen.
    Hey,
  • kawazxr
    kawazxr reageerde op Aze's bericht in het onderwerp Nieuwe wagen - Gyeon Cancoat Evo met Leuk Leuk.
    Het flesje is niet bij CC gekocht. Ik koop eigenlijk altijd bij CC tot ik zag dat het uitverkoop bij een andere speler die uitverkoop...
  • Smotske
    Smotske reageerde op Aze's bericht in het onderwerp Nieuwe wagen - Gyeon Cancoat Evo met Leuk Leuk.
    Het flesje is niet bij CC gekocht. Ik koop eigenlijk altijd bij CC tot ik zag dat het uitverkoop bij een andere speler die uitverkoop...
  • Evt
    Evt reageerde op het onderwerp Auto vol hologrammen?.
    Ik zou ook vragen wat ze na het polijsten hebben opgesmeerd zodat je het ook beter kunt inschatten hoe je het beste kunt herstellen...
  • Evt
    Evt reageerde op Quantoxx's bericht in het onderwerp Leer Interieur met Leuk Leuk.
    @Evt - Omdat het een materiaal is wat zijn natuurlijke oliën kan/zal verliezen door zon en mechanische belasting. (Wrijving, uitdroging...
  • Jahe
    Jahe reageerde op het onderwerp Nieuwe wagen - Gyeon Cancoat Evo.
    Ik heb het vorig jaar iets vergelijkbaars gehad met een 50 ml flesje wat volledig gesealed was bij aankoop. Toen met CarClean geappt met...
    • IMG_5777.webp
  • N
    Nico F. reageerde op Aze's bericht in het onderwerp Nieuwe wagen - Gyeon Cancoat Evo met Leuk Leuk.
  • Buurman
    Buurman reageerde op Aze's bericht in het onderwerp Nieuwe wagen - Gyeon Cancoat Evo met Leuk Leuk.