• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• Werner vg
    Werner vg reageerde op het onderwerp Hardnekkige vlekken.
    Groot insect, moet dan wel hele zwerm geweest zijn...4 weken opeenvolgend...die de stijlen en ramen ontzien... Boomsap...lijkt me nog...
  • RedCat
    RedCat reageerde op AndyVR's bericht in het onderwerp Nog te redden? met Geweldig Geweldig.
    De groene cirkel laat een mooie overgang zien van oude blanke laklaag naar de primerlaag. De grote rode cirkel laat een slechte overgang...
  • RedCat
    RedCat reageerde op het onderwerp Hardnekkige vlekken.
    Bijna zeker van een boom of groot insect. Op foto drie zie je ook zo'n geel schilfertje, dat is een zaadje (Taxus of den-achtige). En...
  • R
    Riez reageerde op AndyVR's bericht in het onderwerp Kras in plastiek bumper met Leuk Leuk.
    - Ik vermoed iets zoals Cordoba ook al zei, je ziet de ronde tekening wat lijkt op het eindstuk van een uitlaat/demper. Je mag zo goed...
  • R
    Voor banden gebruik ik een applicator als deze https://www.carclean.com/nl/meguiars-tyre-dressing-applicator-pad.html en voor de andere...
  • RedCat
    RedCat reageerde op Lexy's bericht in het onderwerp Hardnekkige vlekken met Verdrietig Verdrietig.
    Het zou dit kunnen zijn: AI-overzicht (bron) Bruine vlekjes op je auto kunnen inderdaad afkomstig zijn van de "kogelwerper"...
  • R
    Riez reageerde op het onderwerp Nico's renault austral.
    Je moet minimaal 12 uur wachten met rijden om de coating te laten drogen/uitharden en in de handleidingstaat 24 uur voor volledige...
  • Werner vg
    vlekken zijn echter geen pukkeltjes zoals uit fotos blijkt...
  • Werner vg
    Stel dat het die schimmel is dan heb je gewoon pech dat je net op de foute plaats staat of passeert. Vreemd is dat de zwarte frontgrill...
  • Brad
    Brad reageerde op AndyVR's bericht in het onderwerp Kras in plastiek bumper met Leuk Leuk.
    - Ik vermoed iets zoals Cordoba ook al zei, je ziet de ronde tekening wat lijkt op het eindstuk van een uitlaat/demper. Je mag zo goed...
  • Buurman
    Buurman reageerde op het onderwerp BMW i4.
    jammer dat ie een stekker heeft, past overigens wel weer goed bij de echt hele mooie kleur! :p:)
  • Buurman
    Buurman reageerde op dencoupe's bericht in het onderwerp BMW i4 met Leuk Leuk.
    20 inch gaat er heel makkelijk op. bandenmaat wordt dan 255-35-20. Zelf heb ik onder de M50 de velgen van een 850i gestoken (velgtype...
  • V
    volkswagen1989 reageerde op Evt's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Leuk Leuk.
    Ik denk dat het probleem ook zit bij de kennis van de klant. Je kan ernaast staan en kijken naar de handelingen, maar als je niet weet...
  • N
    Nico F. reageerde op Lexy's bericht in het onderwerp Hardnekkige vlekken met Leuk Leuk.
    Het zou dit kunnen zijn: AI-overzicht (bron) Bruine vlekjes op je auto kunnen inderdaad afkomstig zijn van de "kogelwerper"...
  • N
    Nico F. reageerde op het onderwerp Nico's renault austral.
    Moest ik morgen rondgeraken met de gehele behandeling, zou ik dan 's avonds al een rit kunnen maken? Of best nog een dagje stil voor de...