• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• Aze
    Aze reageerde op het onderwerp Nieuwe wagen - Gyeon Cancoat Evo.
    Gisteren de wagen voor het eerst gewassen. Heerlijk om te zien hoe de coating/cure zijn werkt goed. Mijn droogdoek werd amper nat nadat...
  • dennisdennis-12
    dennisdennis-12 reageerde op het onderwerp BMW i4.
    @Evt Eerlijk gezegd vind ik dat lastig om te beoordelen, omdat er natuurlijk ook een gyeon coating onder zit. De lak voelt in ieder...
  • Buurman
    Buurman reageerde op het onderwerp Auto vol hologrammen?.
    De lamp van een Iphone is dan ook vele malen beter dan die van een Samsung, dat weet iedereen :rolleyes: ... maar we gaan offtopic
  • dennisdennis-12
    dennisdennis-12 reageerde op dencoupe's bericht in het onderwerp BMW i4 met Leuk Leuk.
    20 inch gaat er heel makkelijk op. bandenmaat wordt dan 255-35-20. Zelf heb ik onder de M50 de velgen van een 850i gestoken (velgtype...
  • nicknameless
    nicknameless reageerde op het onderwerp Auto vol hologrammen?.
    "...Inspecteren met lamp (of iphone)..." Ik als Samsung gebruiker voel me gediscrimineerd... :sweat:
  • RoyR
    RoyR reageerde op Buurman's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Leuk Leuk.
    Ze zullen hem zonder voor te bereiden wel weer vlug vlug volblaffen met een glaze/filler/soortgelijk product ... Je zou kunnen vragen...
  • V
    volkswagen1989 reageerde op Raphie's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Leuk Leuk.
    Vervelend dit, ik zou het volgende afspreken: - Auto ontvetten - hologrammen weg polijsten - NIET nabehandelen Dus wanneer je de auto...
  • RedCat
    RedCat reageerde op het onderwerp Autovoorraad en vorst.
    De-icer gaat altijd goed en glasreiniger ook wel vanwege de ingrediënten. Tasje helpt, zeker als je de flesjes in een doekje wikkelt
  • RedCat
    RedCat reageerde op Evt's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Leuk Leuk.
    Ik denk dat het probleem ook zit bij de kennis van de klant. Je kan ernaast staan en kijken naar de handelingen, maar als je niet weet...
  • RedCat
    RedCat reageerde op volkswagen1989's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Verdrietig Verdrietig.
    Goedemorgen! Hierbij het antwoord van de poetser. Ik heb gevraagd wat voor behandeling en of ze erna weg blijven. Goedemorgen, Een...
  • RedCat
    RedCat reageerde op nicknameless's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Leuk Leuk.
    Mijn advies....neem je verlies en blijf er weg.... Alleen in extreem hard polijsten komen ze soms terug maar daarvoor is hij woensdag...
  • RedCat
    RedCat reageerde op Raphie's bericht in het onderwerp Auto vol hologrammen? met Leuk Leuk.
    Vervelend dit, ik zou het volgende afspreken: - Auto ontvetten - hologrammen weg polijsten - NIET nabehandelen Dus wanneer je de auto...
  • Panda Power
    Panda Power reageerde op Nico F.'s bericht in het onderwerp Nico's renault austral met Leuk Leuk.
    Vandaag ontvet met gyeon tabs en prep. Gevolgd door cancoat en een laagje cure. Wat hebben we geleerd? Ik had al gelezen over werken in...
  • Panda Power
    Panda Power reageerde op Raphie's bericht in het onderwerp Raphie’s Porsche detail log met Leuk Leuk.
    De Taycan staat er nog steeds mooi bij, inmiddels naar 67k kilometer gereden. Degene die mijn 992.1 Carrera koopt heeft echt een auto in...
  • Raphie
    Raphie reageerde op het onderwerp Auto vol hologrammen?.