• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nilfisk E150.1

Ja en inductie gaat langer mee. Zou inderdaad even een mailtje sturen, ik werd ook goed geholpen door VVS
 
@Jeroen ik heb zelf de Nilfisk D130 (zonder power grip). Hij bevalt erg goed, op de slang met eigen wil na...
De slang heeft toch de neiging om te gaan krullen, zodra je hem volledig uitgerold hebt en dan een keer terugloopt...
Je kunt inderdaad de kracht knijpen, maar er is geen mogelijkheid om te zien hoeveel je dat doet.
 
de D-PG140 is nu in de aanbieding bij de Wehkamp incl de pad box voor 299,- daarna nog cashback via nilfisk, kost ie nog maar 260 euro ... Best een leuke aanbieding
 
Ik heb vanmorgen er een mailtje achteraan gedaan. Benieuwd wat ze zeggen.

Vooralsnog spreekt mij de hogedrukreiniger met powergrip het meeste aan. Vanwege toch de cashback, scheelt weer €40,- lekker aankijken hoe het mij gaat bevallen met de slang. Mocht ik me er aan ergeren, en er kan een andere slang op. Dan koop ik mettertijd wel een andere slang. En een universeel of inductiemotor maakt mij eigenlijk niets uit. Het is nu ook weer niet zo dat ik de hogedrukreiniger elke dag zal gaan gebruiken. Tevens bij autowassen heb ik nog nooit een hogedrukreiniger gebruikt, enkel toen ik nog in m'n foam periode zat. Maar misschien veranderd dat ooit ook wel weer. Dat weet ik niet :innocent:
 
Gisteren de E145 besteld. Had met VVS contact gehad over de D140, maar het feit dat de powergrip een maximale afstand kan overbruggen van 10 meter (natuurlijk zonder obstakels) en het feit dat de D serie nog koolborstels heeft ben ik toch maar voor de E serie gegaan.
 
  • Leuk
Reactions: Dieter
Gisteren de E145 besteld. Had met VVS contact gehad over de D140, maar het feit dat de powergrip een maximale afstand kan overbruggen van 10 meter (natuurlijk zonder obstakels) en het feit dat de D serie nog koolborstels heeft ben ik toch maar voor de E serie gegaan.

Goeie keus! Ik heb ook de E145, en het is een echt een mooie machine. En die rubberen slang is echt ideaal, helemaal als je die kunststof gewend bent:rolleyes:
 
Mijn Nilfisk is één van de simpelste uitvoeringen en dat gaat tot op heden helemaal prima. Echter is gister de slang gebarsten...

Ik had altijd al een hekel aan de slang met inleg, die ten alle tijden zijn irritante krul behoud. Na een paar maanden is de slang dus gescheurd.

Op zoek naar een duurder model (wat eigenlijk zonde is, de machine is nog goed) of een flexibele slang. Het zal waarschijnlijk de tweede optie worden.


Greetz
 
Ik heb de Nilfisk 130.2-8 X-tra en die doet het erg goed, ook met een (elektronisch) regelbare straalsterkte, en het leuke is dat Nilfisk nu een cashback actie heeft, afhankelijk van het type krijg je 30 tot 50 eur terug, maar geldt alleen voor bepaalde types
 
Ik heb de e140.9 extra gekocht. Hier vervolgens de kunststof slang vervangen door een flexibele rubberen van 10m.
Dat gaat ook.