• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort in het assortiment: transparante emmers 19 liter.

@ Reny: Een eindje terug in dit topic stond het volgende:
Dibbuz zei:
Belangrijk is dat de grit guard geheel tot op de bodem komt, zoniet dan heb je er weinig aan, immers het water (en vuil) gaat er gewoon onderdoor en er is circulatie.
 
@Tim:
Denk jij dat er zaterdag nog deksels bij de emmers zitten? Wil er namelijk wel 2 maar weet niet of ik tot zaterdag moet/kan wachten.
 
Hallo,

Wat die grittguards betreft: ff langs een (band)schuurmachine houden en die gaat tot de bodem hoor!!

Danny

ps : Heb mijn emmers nu "standaard" in de koffer steken(in een grote box samen met een aantal andere dingen om in geval van nood op verplaatsing een opfrisbeurt te geven aan mijn auto:D (doet echt geen pijn :-b )
 
foto: van mijn "box" of van een emmer met grittguard?

Heb mijn gritguard voorlopig nog niet "getuned",deze zit in mijn padwasher:D ,heb al wel ff gepast en ben er 99% zeker van dat deze nog veel kan zakken hoor na de "tuning"

Danny
 
O ja, d'emmer: past gridguard:idee Ik had een gescheurde liggen, dus ff testen. Gridguard er in, 70 kg er op:grinning:
DSC_7552.jpg

DSC_7549.jpg

Zit klem:-b
DSC_7550.jpg

Detail van een niet gescheurd hoekje. :idee die even bijknippen:)
 
Is het wel handig dat de grittguard klem zit? Nu kan ie er dus ook niet uit als je de emmer met vies water wilt legen en naspoelen.
 
Muurvast komt nou ook weer niet te zitten,maar hij ligt niet los zoals normaal. Maar Grid past erin zonder iets aan te passen,gewoon doordrukken.