• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort in het assortiment: transparante emmers 19 liter.

De emmers zijn binnen... Helaas zijn het de verkeerde emmers. Naast dat ze niet transparant zijn, past er zelf een Grit Guard niet in.

]-0 }:)w

Dus de fabrikant mag ze op komen halen, nieuwe produceren en op hun kosten bij ons afleveren. Dat gaat nog wat worden. :sob:
 
Tja, dat ik zwaar k.. ]-0 Aan de voorbereiding zal het vast niet gelegen hebben. Zal wel de nodige tijd kosten voor het opgelost is ben ik bang..

Balen!
 
Chinezen of Amerikanen, het maakt niet uit. (Samen)werken op een afstand is (soms) lastig. Ik heb eens een spuitgiet matrijs laten maken, hadden de Chinezen de verkeerde tekening aangehouden. Ga jij dan maar uitleggen dat zij het verkeerd hebben gedaan. Pff! Ik leef met je mee Tim.
 
Je verzint het gewoon niet dit. :no

Maar ik heb er vertrouwen in dat de leverancier het netjes op gaat lossen. Ze zijn al met een Grit Guard door de fabriek aan het rennen heb ik begrepen. :ja
 
Amerikanen die geen amerikaanse emmer kunnen maken, schiet mij maar in een condoom :roll
 
Heeft helemaal niks met een amerikaanse emmer te maken, het gaat om de diameter op de bodem. Daar is volgens mij geen standaard voor.
Belangrijk is dat de grit guard geheel tot op de bodem komt, zoniet dan heb je er weinig aan, immers het water (en vuil) gaat er gewoon onderdoor en er is circulatie.
 
ok, loud en clear ;) Dacht alleen dat een gridguard echt iets amerikaans was, dus vandaar dat ik nogal verbaasd was.
 
Gritguard is een fabrikant (en houder van het patent ervan) de maat van de emmer is niet echt een patent op te krijgen denk ik.
 
Er zal best 5 Gallons in passen, er is geen standaard hoe breed de bodem moet zijn vrees ik? Als het een 5 gallon emmer is dan moet er ook 5 gallons inpassen.
Kom je een paar mm tekort in de diameter en je bent gelijk de pisang met je grit guard.
 
In de USA zijn afspraken gemaakt over deze emmers en de formaten daarvan. Ze kunnen en mogen natuurlijk een 'niet standaard' formaat maken, maar die zijn zeldzaam (en hebben wij dus ontvangen).

Diezelfde afspraken maken het mogelijk dat op al die emmers een gamma seal past bijvoorbeeld.

Dus juist ook voor de bodem is er een standaard gemaakt, anders was het voor Grit Guard niet haalbaar om het product (de Grit Guard dus) te ontwikkelen. De Grit Guard leunt op de standaarden die ze in USA hebben afgesproken.
 
Ach ja. Als alles nu zo eenvoudig was.
Heb je wel een goede Functionele Behoeftestelling opgesteld Tim?

Het zal jou vast niet meer verbazen hoeveel dingen fout kunnen gaan.

Ik wacht gewoon geduldig af.
 
Dodo Juice kwam toch ook weer met soortgelijke emmers? Ze bevallen mij in ieder geval super.
 
Is er al wat meer bekend m.b.t.. de emmers :D Ik wil namelijk binnenkort 2 emmers
gaan kopen en dan zouden deze natuurlijk ideaal zijn!!