• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 525i ** update: balschade door buurjongens pag 4

Ik vind het wel heel verwarrend, het nieuwe nummer van Lloyd Banks heet: Beamer, Benz, & Bentley. Zo hoor je ook vaak op Discovery bij auto programma's de naam Beemer en Beamer voor BMW. Jeremy Clarkson noemt het ook Beemer. En ja een beamer is ook projectie apparaat.
 
Vergeef me :-" ik zal voortaan netjes van Bimmer spreken :ja

Vandaag kreeg ik trouwens nog een pakketje aangeboden van de TNT, er zat een nieuwe bekerhouder (voor achterin) in, van het weekend maar eens even kijken of dat gaat lukken :cool:
 
Omdat ik nooit lederen bekleding heb gehad, en nu wel, heb ik gistermiddag dit duo maar besteld :cool: Ik hoor er niets dan goede verhalen over, morgen maar eens testen :ja

P1000705.jpg


Daarnaast is de eerste mod reeds geschiedenis :ja mijn vader kwam woensdag opeens voorrijden onder het mom van een kopje koffie drinken, let wel, hij woont 50 km bij ons vandaan, en niet veel later toverde hij een doosje tevoorschijn en daar zaten leds in om de Angel Eyes van de Bimmer te verlichten :roll

Voor
P1000672.jpg


Na
P1000701.jpg
 
mooi verlichte eyes nu. Staat mooi.


ik voel ook een tweede mod aan komen. Chrome knipperlichtjes ipv van de oranje lampjes
 
jjonkie zei:
mooi verlichte eyes nu. Staat mooi.


ik voel ook een tweede mod aan komen. Chrome knipperlichtjes ipv van de oranje lampjes

Heb ik ook bij mijn A4 gedaan, staat net even wat netter! :)^
 
Goed dat je een punt heb gezet achter de Audi Quincy, dat zou toch een gebed zonder einde geworden zijn.
Als VAG man vind ik het jammer dat je "onze club" verlaat, maar nu ik de foto's heb gezien kan ik me de switch goed voorstellen. Prachtig hoor, en die velgen maken het het helemaal af.
Veel plezier en veilige kilometers ermee.
 
Afgelopen weekend de producten van Gliptone eens uitgeprobeerd :ja

Eerst de wagen gestofzogen, daarna het gehele interieur met Meguairs APC 1:10 afgeomen, ook het hemeltje en alle stijlen maar het ging mij eigenlijk puur om het leder, dat moest goed verzorgd worden. Het dashboard kon ook wel wat Poorboys Naturel Look gebruiken by the way..

De TNT kwam ook nog even langs met een pakje...

051.jpg


De bekerhouders achterin waren kapot toen we de auto kochten, ik had gevraagd of ze nog een nieuwe konden leveren en dat hebben ze dus netjes gedaan, hier de oude gedemonteerd.

052.jpg


Een lege holte..
053.jpg


De nieuwe houder en aansluitend twee foto's van het eindresultaat..
054.jpg

055.jpg

056.jpg


Toen ben ik verder gegaan met het interieur op zich..

Alle hoofdsteunen verwijderd om overal goed bij te kunnen, begonnen met een APC wipe-down, dit allemaal laten "drogen" waarna ik de Gliptone cleaner heb aangebracht met een badstofapplicator, daarna met de CC borstel eroverheen, maar er gebeurde weinig eerlijk gezegd :weetniet wel merkte ik dat het "in" het leer trok, misschien ben ik te zuinig geweest met de cleaner of was het leer gewoonweg niet vuil...

Nadat ik alles had gehad, heb ik een microfiber vochtig gemaakt (alleen met water) en daarmee het interieur afgenomen zoals de gebruiksaanwijzing mij vertelde.. daarna de Gliptone conditioner aangebracht met een andere badstof applicator. Je zag de kleur helemaal naar boven komen en ook had ik het idee dat het leder er soepeler van werd.

Dit heeft allemaal ingetrokken, na een kleine 3 kwartier heb ik alles met een droge microfilber uitgepoetst :cool: en zie hier het resultaat, het stoffen gedeelte moet ik nog behandelen, dit is dus nog niet gedaan ;)

060.jpg

059.jpg

061.jpg