• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com is Bilt Hamber dealer geworden!

Tim,

Een aantal maanden terug heb ik samen met Sjoerd de Autobalm aangebracht op m'n Golf. Als basis laag voor een goede bescherming, icm met de insulator wax en een laagjes m16. Mijn ervaring is dat de auto balm een easy on, easy off product is, mits dun aangebracht. Ook deze wax laat zich het beste aanbrengen met een dampige
pad,.wat je kunt bereiken door hier een kleine hoeveel water op te vernevelen.

Dit laatste staat overigens ook in de aanbreng instructies.
De wax heeft zich goed gehouden, voor mijn gevoel is het toch de autobalm geweest die er voor heeft gezorgd dat de pekel geen grip op de lak heeft gekregen!
Een echte glans was er niet na het aanbrengen van de auto balm, maar mi is daar deze wax ook niet voor bedoeld!

Dus,.voor de winter zeker een topper! En wie voor de zomer ook bescherming wil kan gerust een laagje auto balm er op zetten.

gr
 
Het merk Bilt-Hamber komt niet in het menu van het merkenoverzicht op de website alleen via zoeken op 'bilt-hamber' of via de link die TIM hier gepost heeft kom je bij de bilt hamber producten anders niet.
 
Naar aanleiding van mijn projectje:
- Gaan jullie de Surfex ook in 5 liter verpakking verkopen?
- En is het mogelijk om de Deox-Gel via jullie te bestellen?