• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com is Bilt Hamber dealer geworden!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.688
200
Berkel en Rodenrijs
Carclean.com is Bilt Hamber dealer geworden!

Bilt Hamber is een Brits bedrijf dat in eigen beheer hoogwaardige, veilige en milieuvriendelijke producten ontwikkelt.

Carclean.com verwacht de eerste voorraad over 2 weken binnen te krijgen.

Prijzen zijn op dit moment nog niet bekend. We verwachten de producten in de loop van volgende week online te hebben staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat heb je snel voor elkaar, een half uur terug lees ik nog dat bilt hamber je interesse heeft:cool:

In ieder geval weer een mooie uitbreiding van je assortiment.

Ik dacht dat de auto balm puur synthetisch is

Auto-balm is een uniek product wat bescherming en glans geeft aan autolak en de carrosserie. Het is het
resultaat van duizenden uren ontwikkelen en testen. Het is een mix van complexe synthetische moleculen
die bescherming bieden tegen corrosie. De moleculen haken zeer dicht ineen en houden hun beschermende
werking in zeer dunne hoog glanzende lagen. Auto-balm dicht de capillaire poriën in de lak en geeft steenslag
en andere beschadigingen een beschermende laag tegen corrosie. Auto-balm beschermt ook chroom,
aluminium, legeringen en lichtmetalen velgen. Auto-balm is geen polijstende was, als de laklaag is
verkleurd of in zeer slechte staat zal eerst een licht polijstmiddel gebruikt moeten worden.
 
tsunami69 zei:
Dat heb je snel voor elkaar, een half uur terug lees ik nog dat bilt hamber je interesse heeft:cool:

In ieder geval weer een mooie uitbreiding van je assortiment.

Kon het moeilijk op AD zetten he. :) Dus ik dacht laat ik hier het nieuwsbericht maar op zetten. Tinus wilde het ook al hebben, zo zonde als ik niets zeg en iedereen koopt het elders ;)
 
die balm schijnt nogal een fillende werking te hebben :)
Ben wel nieuwsgierig naar de klei, enig idee al over de verkoopprijzen? De klei is namelijk redelijk goedkoop...
 
Gefeliciteerd.

Dat dacht ik al, van de week wilde ik kijken op http://www.bilthamber.nl en kwam ik dus op de site van Carclean.
Dit was dus al geregeld.
 
Gefeliciteerd Tim :)^

Heb je ook al een mooi overzichts boekje dat je bij mijn volgende bestelling kan doen?
Kan ik het zelfs rustig doorlezen op de bank als ik niet achter de pc zit :-b
(hoezo verslaafd...)

[mod] Off-topic regel eruit gehaald [/mod]
 
De naam komt me niet bekend voor,maar dat stukje over die carnuba wax,is erg belovend.
En wie niet waagt,wie niet glimt ?:D
 
Tim zei:
Kon het moeilijk op AD zetten he. :) Dus ik dacht laat ik hier het nieuwsbericht maar op zetten. Tinus wilde het ook al hebben, zo zonde als ik niets zeg en iedereen koopt het elders ;)

zit ik me een beetje te zoeken overal, bestaat bilthamber.nl al...

tof man, zeker spul wat ik wil proberen :party: :party:
 
Mooie aanvulling op het assortiment.
Van de meeste producten zijn uitstekende reviews te vinden op Detailingworld.
De klei is overigens een aanrader.
 
Gerbrand zei:
He Tim, Feli daar in het westen. Op naar de volgende merken:ja

Ik heb vernomen, Gerbrand, dat van de gewaardeerde importeur Race Glaze binnen is gekomen en dat het inmiddels in het vak staat.

Dus een dezer dagen zal ook Race Glaze officieel aangekondigd worden ;)
 
Tim zei:
Ik heb vernomen, Gerbrand, dat van de gewaardeerde importeur Race Glaze binnen is gekomen en dat het inmiddels in het vak staat.

Dus een dezer dagen zal ook Race Glaze officieel aangekondigd worden ;)

Gaan er ook merken uit de collectie?
 
Gefeliciteerd!!!
Heel mooi dat jullie steeds bezig blijven om goede producten in jullie assortiment te hebben/houden!

En zo blijven wij steeds wensen houden en wordt onze verzameling steeds groter! :D
 
:party: Bilt Hamber en binnenkort ook Race Glaze ?

:cool: Gefeliciteerd !!!

Maarre nu we zoveel keuze hebben, wordt het er ook weer niet makkelijker op :confused:
Ik wilde dit jaar Wolfgang, Collonite en Dodo Juice uitproberen en nu komen er twee veelbelovende merken bij....kan ik mijn auto opgeven voor een waxtest? Op ieder paneel een andere wax? :-"