• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collinite Insulator 845 wax weer binnen!

Damn ,als ie er maandag nog is bestel ik hem mee..,^^

Trouwens weer een goede aanwinst voor de shop ,maar waarom heb je er maar 3 gekregen..?
 
maar zoals ik de omschrijving lees is dit dus een hele goede wax? te vergelijken met....?
want zoek nog een vervanger voor m'n Meg GC liquid wax, maar dan geen exotisch dure
 
ja daarom wou ik ook een vervanger :D
maar het is niet zo dat die meer voor de wintermaanden is? dat die minder glans heeft, want zag bij de reactie van BK op de site bij #915 staan dat die meer voor de wintermaanden was
aangezien ik niet 4 potten wax wil hebben voor alle jaargetijden 1
 
Ik wil ook iets duurzaams, vaak omdat ik niet altijd de tijd heb om mijn eigen auto helemaal onder handen te nemen (zoals Dennis :D ) em ik rij veel kilometers. Ik ga de insulator wax als eerst laag gebruiken en daarna een andere wax toppen zoals de Natty's Red of M16 of 1 van de andere waxen die ik nog heb ;)
 
Ik heb de wax op mijn bolide zitten!! Echt top!

Alleen Tim ik werk in een hoogspanningslaboratorium als proefleider en ik vind het echt niet kunnen dat ie alweer is uitverkocht :sob: :D


Ik zet hem maar gelijk in bestelling!

BTW deze wax aanbrengen denk ik met de: Lake Country Red UltraSoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator of niet?
 
Dit product komt bij mij toch ook in de collectie. Ondertussen al zoveel goeds over gelezen en zou ideaal zijn voor o.a. de wagen van men vader. Die rijdt ongeveer 40000 km per jaar maar de wagen is nooit lang genoeg thuis om regelmatig onder handen te nemen (dus meer dan een wasbeurtje zit er dikwijls niet in). Ben benieuwd naar jullie bevindingen binnenkort!
 
stimpy68 zei:
Ik wil ook iets duurzaams, vaak omdat ik niet altijd de tijd heb om mijn eigen auto helemaal onder handen te nemen (zoals Dennis :D ) em ik rij veel kilometers. Ik ga de insulator wax als eerst laag gebruiken en daarna een andere wax toppen zoals de Natty's Red of M16 of 1 van de andere waxen die ik nog heb ;)

met daaronder nog een sealent?
of is de seleant dan overbodig :schaam
 
Adrie je mag die van mij wel ff gebruiken hoor gabber,

ik zelf heb 2 lagen Insulatrorwax er op zitten en getopt met de Fuzion....man wat een combo!! zal morg ff pic's plaatsen. zit nu ruim 3 maanden op de wagen. deze heeft 4 weken stil gestaan buite bij de garage..ister ff gewassen en man wat een druppels..alsof het er net opzit.

dus Tim vol gooien dat magazijn van je:D heb het idee dat dit wel eens een toppertje gaat worden;)
 
Wat als hand applicator voor de insulator wax? De rode: Lake Country Red UltraSoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator???????
 
BTW ... hier is de insulator wax aangezien het in de hoogspanningswereld wordt gebruikt natuurlijk ook goed tegen:

http://www.xs4all.nl/~bjmhulk/Pictures/Car/overslag2.JPG
http://www.xs4all.nl/~bjmhulk/Pictures/Car/overslagzoom2.JPG
 
maar dan is het toch meer een sealent dan een wax??

naar mijn idee tenminste
sealent top je af met een wax
insulator wax top je ook af met een wax