• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Easterwood Poets Meeting

We zijn het al wel gewend hoor als Opel rijders :schaam

Maar dat je een VAG auto rijdt wil niet zeggen dat je nooit problemen hebt.
Zo heb ik hiervoor samen met mn vader een Audi A4 1.6 limousine gehad (uit 97 - destijds 2 jaar oud en 21.000km gelopen).

Ding koste nieuw in die tijd 51400 guldens en dan nog moest je met de hand de ramen naar beneden slingeren en airco had ie zelfs ook niet eens.
Daar kwam bij dat je je eigen helemaal scheel betaalde aan wegenbelasting omdat ie zo lomp zwaar was (aluminium - jeah right...)

We gebruikte de auto alleen in het weekend en toch stonden we om de 2 maanden bij de dealer om de verlichting achter het tellerhuis te laten vervangen (tja, VAG zorgt wel dat je er zelf nie bijkunt :klap


Maar ondanks al deze "zware minpunten" bleef het een heerlijke auto die ik nooit weg had moeten doen :sob:

Eens, eens staan er weer 4 glimmende ringen op de oprit :schaam

Gr. Arjan
 
Helemaal waar, voor hetzelfde geld geeft de Leon de geest, wie zal het zeggen...
 
Dibbuz zei:
Helemaal waar, voor hetzelfde geld geeft de Leon de geest, wie zal het zeggen...

Als je bij Adrie in de Vectra niet meer mee mag rijden, kun je altijd nog met mij mee rijden........ in een opel corsa :D :D dan moet de Leon het natuurlijk nog wel uithouden tot Alblasserdam .......

was getekend: een ex Golf II, III en ex Astra G rijder
 
The Sixth Easterwood Meeting 07-03-2009


@Alle

Volgende zal een beetje de planning worden:

10 Astra's binnen ivm afspraak Carclean (is nl. de Astra club die komt waarvan veel leden ook weer op het CC forum actief zijn)
rest voor de vaste Easterwood gangers waarbij geldt wie het eerst komt wie het eerst binnen staat. (aanmelden voor binnen kan niet meer = vol)

CC is deze dag sterk vertegenwoordigd ivm een poetsclinic die gegeven gaat worden (op verzoek van de Astra club).

Ga proberen plek te maken voor een stuk of 20 wagens in hal I, Moet lukken want afgelopen meeting hadden we een wagen of 17 binnen (inclusief een fikse bus) en was de hal nog niet helemaal leeg gereden. Als het voorraad technisch gaat lukken en het weer tegenzit probeer ik ook wat ruimte te scheppen in hal II, kunnen daar wellicht ook nog een auto of 5 binnen staan.
Rest zal toch echt buiten aan de slag moeten.

Voor de demo's is ene speciale ruimte beschikbaar bij de ingang zodat de ene Astra de andere makkelijk kan aflossen tbv de diverse demo's

Spelregels bij ons zijn altijd als volgt;

- op de openbare weg houdt men zich aan de aldaar geldende verkeersregels
dit betekent dus geen "sprintjes" trekken of "donuts" draaien.
- op ons terrein rijdt men stapvoets
- afval zelf mee terugnemen of in de prullenbakken deponeren, zijn aanwezig in onze beiden magazijnen (anex demo ruimtes).
- roken op het terrein is toegestaan maar niet in de magazijnen (anex poets ruimtes)
- Toiletten zijn aanwezig in Hal I (bij ons kantoor), Niet in Hal II
- wie niet met kenteken herkenbaar op de foto/video wil dient deze zelf onherkenbaar te maken middels bv. aftapen. Vergeet niet bij het verlaten van de meeting dit weer ongedaan te maken.

Zoals je begrijpt organiseer ik deze meeting puur voor de fun en wil dan dus ook alleen maar dat iedereen fun heeft. Als een ieder de bovenstaande regeltjes in acht neemt dan moet het zeker allemaal goedkomen.

Locatie:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Aanvang :10.00 h

Koffie/thee is aanwezig, broodjes regelt dochterlief (Ms Cabrio former Ms Red).
Ongeschreven regel is dat de deelnemers een vrijwillige bijdrage in haar fooien pot stoppen.

Deelnemerslijst laat ik maar ff achterwege want is niet op 3 fora tegelijk bij te houden.
Ga er maar vanuit dat we met velen zijn :D

Parkeerplaats genoeg, kan buiten makkelijk een auto of 75 kwijt dus bezoekers zijn van harte welkom.
 
Hoe zit het trouwens met de Mac Donalds bij jullie ?
Deze zit volgens mij op een paar minuten rijden, is daar nog een beetje ruimte ?

We willen na afloop daar namelijk nog ff wat gaan eten na afloop :party:

Gr. Arjan
 
Zijn er twee bij ons in de buurt.
1x Oosterhout Zuid en 1x Weststad

Zuid is het dichtstbij en is idnerdaad een minuut of 2-3 rijden.

Hoeveel parkeergelegenheid daar is weet ik echt niet.
Kom nl. nooit bij de Mac :schaam
 
DKBM zei:
Ik kom niet om te parkeren, maar om te poetsen :D

Maar om te poetsen zal je toch echt eerst je bolide moeten parkeren.
Of ga jij het al rijden doen

0002031F.gif
 
Ik rij gewoon extra hard zodat ik al al rijdende het vuil eraf rij. :D Bijkomend voordeel: hoe vroeger hoe rustiger op de weg, dus ben ik in ieder geval ruim op tijd in Oosterhout (was toch al de bedoeling). Mocht ik wat later zijn, dan sta ik op Dibbuz te wachten die z'n Leon moet aanduwen ...

Nu weer back on topic
 
Ik heb er machtig veel zin in :grinning:
Heb me alvast opgeworpen als 'fotograaf'...scheelt weer poetsen voor mij:D

(Vind t poetsen wel leuk,maar houd t nog niet zo lang volo:) )
 
@wilma leuk man mevrouw de fotograaf ja mag van de mijne ook wel fotos maken hoor graag zelfs heb er nog niet veel hahah:-b
 
Wilma zei:
Ik heb er machtig veel zin in :grinning:
Heb me alvast opgeworpen als 'fotograaf'...scheelt weer poetsen voor mij:D

(Vind t poetsen wel leuk,maar houd t nog niet zo lang volo:) )


Ben gek op foto's :heart_eyes:

Joepi, een nieuwe vriendin erbij :party:
 
Nog maar 2 weekjes ! Heb er zin in :-b

Vandaag van een mede CC'er een potje Natty's paste Wax gekregen.
Als ik van de week eruit ben wat ik nog meer nodig heb gaat mijn bestelling de deur uit.

Gr. Arjan
 
Heb zelf de Natty's Red

Wax gaat eerder op door het snuiven dan door het aanbrengen :grinning:

Ben zelf helemaal we vand it spul, easy on - easy off en een schitterende beading
Zou wel de Meq Ultimate Quick detailer erbij nemen.

Na iedere wasbeurt ff je auto mee nabehandelen en dan zal je zien dat ie blijft glimmen als een gek en de wax langer blijft zitten.
 
A6-Red zei:
Zou wel de Meq Ultimate Quick detailer erbij nemen.

Na iedere wasbeurt ff je auto mee nabehandelen en dan zal je zien dat ie blijft glimmen als een gek en de wax langer blijft zitten.

Dat zit wel goed bij ons...8d
niet na elke wasbeurt...
maar bij elke meeting als we aankomen...na elk bezoek van een vogel...
en tussendoor als hij het nodig vind gebruikt hij de UQD
er ligt een fles in huis en 1 reservefles in de auto:party: