• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GESLOTEN Groupbuy: Autobrite Foamlansen (Heavy Duty!) voor maar € 35!

Thegame1512,

Ik ga hem van het weekend ook voor het eerst gebruiken. Ik zal hem ook niet bij iedere wasbeurt gebruiken. Some heb je van die periodes dat je je auto een tijdje niet wast. (lees 3-4 weken ofzo) dan is het wel ff verstandig om die foam gun te gebruiken.

Maar het ziet er wel tof uit :D
 
Ik heb hem vandaag ook ontvangen, eerste indruk was wel een stevig ding :grinning:

Hij werkt gewoon naar behoren en komt een mooie laag schuim uit. Echter spuit er langs de aansluiting 2 stralen uit. Zal dit aan me karcher liggen of zijn hier meerdere mensen met het probleem. Want op deze manier ben je zelf ook zeiknat en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Of ik doe wat verkeerd dat kan natuurlijk ook
 
Ik wordt absoluut niet nat van het foamen, er komt aan 1 kant (de rode) foam uit, dit is wel een redelijke brede waaierstraal (tenzij je hem helemaal openzet). Ik zou toch even je aansluiting nalopen op je karcher en anders contact opnemen met cc


@Mark86

Ja de mensen die langslopen staan ook heel raar te kijken trolololo. Mensen die langsrijden zie je ook even extra langzaam rijden van WTF is er met die auto aan de hand.:D


De foto's zijn trouwens al na een paar minuten.


Wie weet trouwens het definitieve antwoord:

Moet je je auto wel of niet eerst natspuiten ( met lage druk)??
 
RogierV12 zei:
Voor het mooiste schuim stelknop bijna helemaal rechtsom draaien ( naar de - geloof ik) en de plaatjes in de nozzle 1mm van elkaar.

als ik de spuit recht voor me heb , met de uitgang naar voren, (overigens geen min op de knop alleen een pijl) dan is rechtsom dicht, dus naar beneden (onderste stand). Dan geeft ie de meeste schuim ?
De nozzle 1mm is geheel open ?
 
@rabies

De knop bovenop bijna helemaal dicht draaien en de nozzle ook.
Alles zo minimaal mogelijk instellen.
Zo krijg ik het meeste en dikste schuim.
 
De bestelling is hier ook binnen.
Carclean team bedankt voor het geleverde werk en topprestatie afgelopen dagen :)^

Heb alleen een probleem mijn auto staat bij de spuiter voor de bumper en een deukje te spuiten:D
Dus voorlopig geen sneeuwfeestje in het zuiden.

Maar als hij terug is effe wachten met foamen in verband met uitharden van de lak of wat is het advies van jullie?
 
hier lans ook binnen eerst gemodificeerd naar de hd aan sluiting op het werk met snel koppelingen:-" moest gelijk van men collega de auto snowen wat werkt dat lekker zeg eigen auto ook ff gedaan en nog foam over dus morgen nog iemand blij maken :cool:
 
Mijn bestelling is ook binnen,
Tevens ook de eerst bestelling bij Carclean maar ook niet de laatste ,^^

Super bedankt! en TOP service!
 
Whoehoew, hier is hij ook binnen de nieuwe versie. Nu wachten tot ik in mijn huis/garage kan, dan de hogedrukreiniger kopen en dan kunne we beginnen foamen :)
 
ik zie dat er nieuwe en oudere types worden uitgeleverd.
Wat is het verschil tussen het oude en het nieuwe type??????

Een nieuw type duid toch vaak op en verbeterd product of vergis ik mij hier in.

GR Richard
 
Tim zei:
Qua specificaties maakt het niets uit, maar de "nieuwe" ziet er misschien iets flitsender uit.

Er kan maar weinig vernieuwends zijn aan de lans, er zitten niet zoveel onderdelen in namelijk.
 
Hmm, druk geweest met andere dingen dan detailen de laatste tijd, heb dit helemaal gemist.
Affijn volgende keer beter, iedereen veel schuimplezier toegewenst. ;)
 
breugeltje zei:
Hij werkt gewoon naar behoren en komt een mooie laag schuim uit. Echter spuit er langs de aansluiting 2 stralen uit. Zal dit aan me karcher liggen of zijn hier meerdere mensen met het probleem. Want op deze manier ben je zelf ook zeiknat en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Of ik doe wat verkeerd dat kan natuurlijk ook

Ik heb precies hetzelfde. Ik dacht ook is de lans nu defect of ligt het aan mij?!?
een ander probleem is dat mijn karcher niet of moeilijk aanslaat als ik de lans aansluit. Het lijkt erop dat er te weinig waterdoorvoer is waardoor de Karcher niet getriggerd wordt om aan te slaan.
Ik heb overigens de rode lans versie.
 
fabia2.0 zei:
@rabies

De knop bovenop bijna helemaal dicht draaien en de nozzle ook.
Alles zo minimaal mogelijk instellen.
Zo krijg ik het meeste en dikste schuim.

Bedankt! Ik ga het zo proberen
 
richard b zei:
ik zie dat er nieuwe en oudere types worden uitgeleverd.
Wat is het verschil tussen het oude en het nieuwe type??????

Een nieuw type duid toch vaak op en verbeterd product of vergis ik mij hier in.

GR Richard

Het enige verschil wat ik kan ontdekken is dat de nozzle van de oude helemaal dicht kan.
Dit lijkt me voor de werking geen verschil.