• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy gesloten: AluTech NTSR 20 Extractor (nat/droog zuiger) van € 195,- voor € 135,-.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow, als er morgenavond inderdaad nog een ophaalavond komt, haal ik 'm liever zelf op.
Ik had in de referentie bij de bestelling ook al een opmerking gemaakt over een ophaalavond.
(stuur voor de zekerheid nog wel een PM)
 
Ik heb inmiddels een e-mail gestuurt naar carclean.

Ik kom de extractor ook liever zelf ophalen + de andere bestelling die ik nog geplaatst hebt gisteren.

Als het uitkomt wil ik hem graag zaterdagochtend op komen halen. Maar dat hoor ik dan nog wel van het carclean team.

Vrijdagavond ben ik helaas al verhinderd.

Gr. Jeroen
 
bassochist zei:
pics zijn online
Ik ga direct kijken, goed werk om zo snel al een show off te maken :)^

Als iedereen zo in de buurt woont dat ze hem op kunnen halen, dan heb ik hem vast snel via de post :ja
 
die van JOU JOU EN JOU heb ik naar binnen gedragen.

GRaag een kleine bijdrage!

(sorry Tim, de Cola was ook wel voldoende eigenlijk!)

In ieder geval iedereen veel pelzier ermee!
 
Wij gaan morgenvroeg naar CC toe want ik heb morgen nog een Mercedes busje op het programma staan die helemaal van binnen gedaan moet worden voordat de eigenaar zaterdagmorgen weer thuis komt.

Gr. Arjan
 
Leon1987 zei:
die van JOU JOU EN JOU heb ik naar binnen gedragen.

GRaag een kleine bijdrage!

(sorry Tim, de Cola was ook wel voldoende eigenlijk!)

In ieder geval iedereen veel pelzier ermee!

Een heel pallet hebben we naar binnen gedragen totdat het hele winkeltje vol stond met Extractors...

De mijne heb ik direkt in elkaar gezet (fluitje van een cent) en kort getest op zuigkracht, M´n vrouw ook weer blij de kamer weer stofvrij, waterzuigkracht, ook in orde bevonden en natuulijk de extractor functie. Door de donkere kleur van het matje is het verschil nog niet heel goed te zien maar het water dat ik uit de zuiger haalde was in indergeval behoorlijk smerig.

dit weekend het interieur als het droog is tenminste.
 
Had ik dit maar eerder gelezen:sob: . Is het nog mogelijk om zo'n apparaat te bemachtigen voor deze hele mooie prijs?
 
DieselManiac zei:
Had ik dit maar eerder gelezen:sob: . Is het nog mogelijk om zo'n apparaat te bemachtigen voor deze hele mooie prijs?
Volgens mij niet. Tot 60 apparaten was de prijs van €135,00 de laatste 4 moesten om kostentechnische reden voor de normale prijs weg. Zo heb ik het begrepen.
 
Zojuist de bestelling met de extractor geplaatst om ergens volgende week op te halen.
Omdat ik "ophalen" geselecteerd had, kon ik niet betalen (heb ik iets verkeerd gedaan?) maar dat komt dan wel inorde als ik de bestelling kom ophalen.


Toch?
 
Hmm dacht me te herinneren dat ik een van de vorige bestellingen wel betaald had alvorens op te halen.
Maar maakt niet uit, uiteindelijk gaat alles goed komen.:grinning:
 
@ Centoquarantasette,

Mooi dat je zo tevreden bent! :D

Binnenkort eens met Tim praten, over dat winkelwagentjes idee van je.....

klonk niet onaangenaam!
 
ik kom morgen ook al vroeg met een kameraad jullie kant op om het persoonlijk op te halen :grinning:
en me kameraad wil ook wat spullletjes kopen hahah

tot morgevroeg uhm vandaag;)
 
Tim zei:
Ze zijn binnen!

Door het grote volume van de extractors kunnen we maar een paar per dag versturen. Dus vandaag een paar, morgen een paar en de rest volgende week.

Jullie versturen toch met tnt? Naar mijn weten komen die heel voordelig ook afhalen!! ben je alles in een keer kwijt!

Ik zit met redelijke spoed op de order te wachten... mijn shampoo is op, natural look is op, trim restorer nog paar drupjes... :D
 
Ik heb eens voor wat klanten een tijdje de post gedaan (gedetacheerd) en als ze dan een een mega order onderdelen weg moesten sturen (auto), dan belde ik met TNT (want in mn Seat past het niet) en kwamen ze voor wat extra de boel met zo'n hoge TNT bus ophalen.
 
Ga er vanuit dat zondag niet door gaat Frank. 80 a 90% kans op regen.

Iedereen kan vanavond zijn of haar Extractor bij ons ophalen. Overdag kan natuurlijk ook.

We zijn er tot 20.00u.

Kan je in dit topic even aangeven of je vanavond van plan ben te komen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.