• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

nperdaen;350887 zei:
nog beter zelfs

Hmmm, dat is subjectief... ik ben er namelijk niet van omver geblazen... En de standtijd van 8 weken, dat is niet voor de daily driver, terwijl de Reload het toch op enkele wagens +5 maand uithoudt...
 
Iemand al een idee of de Combo Wetcoat goed samengaat met de Bathe+?

Ik vind hier zeer weinig over op het net en dan kunnen we de vraag beter stellen :).

Grtjes
 
BWA! Ik weet nog niet zo. Als je dit goed onderhoud en af en toe eens snel doet na een wasbeurt dan houd dit zowiezo naar mijn mening. De extra tijd is kwazie te verwaarlozen vind ik. En veel van het product heb je echt niet nodig. Les is more


2shiny;350893 zei:
Hmmm, dat is subjectief... ik ben er namelijk niet van omver geblazen... En de standtijd van 8 maand, dat is niet voor de daily driver, terwijl de Reload het toch op enkele wagens +5 maand uithoudt...
 
Ik heb deze week deze twee producten ergens te pakken gekregen al. Ik was nu een wagen aan het zoeken van iemand die ideaal zou zijn om op te testen. Ik ging er een review over proberen schrijven

Voorlopig heb ik denkelijk al een wagen gevonden maar de kans en tijd om het doen blijkt nog even een probleem. En het weer wil voorlopig ook niet echt mee. Enige moment voorlopig is morgen en daar probeer ik nu mijn best voor te doen. Kan niks beloven



Stephan;350894 zei:
Iemand al een idee of de Combo Wetcoat goed samengaat met de Bathe+?

Ik vind hier zeer weinig over op het net en dan kunnen we de vraag beter stellen :).

Grtjes
 
nperdaen;350895 zei:
BWA! Ik weet nog niet zo. Als je dit goed onderhoud en af en toe eens snel doet na een wasbeurt dan houd dit zowiezo naar mijn mening. De extra tijd is kwazie te verwaarlozen vind ik. En veel van het product heb je echt niet nodig. Les is more

maar de reload haalt +5 maand zonder herapplicatie, geen QD, enkel wassen met een neutrale shampoo zonder wax of gloss enhancers.

maar zoals ik al zei, puir subjectief. hangt ook allemaal af van voorbereiding.
het enige wat ik jammer vind is sinds carpro verdwenen is bij carclean iedereen het als minder gaat beschouwen omdat Gyeon er plots is. tot enkele maanden geleden was carpro nochtans 'het' merk!

misschien eens kijken voor een review tussen reload - cure - c2v3... lijkt me een goed idee
 
En daarbij heeft iedereen een eigen mening cq ervaring...

Ik heb beide, Gyeon Cure en Carpro Reload, nooit naast elkaar gezet, maar ik was onder de indruk van Reload daarna Cure gebruikt waarbij ik het veel vind weg hebben van Reload
Cure verwerkt iets makkelijker als Reload.

Cure heeft zeker nette beading dat zeker ! Maar ik vind de beading van Reload beter.....mwhaaa ieder zijn ding zeg ik dan maar....
Niet dat een van beide dus slecht is, maar voor mij geen Cure meer, liever de Reload...

Staat nog altijd op de planning om ze naast elkaar te zetten op de caddy, maar heb er nog geen zin of tijd voor gehad...
 
volledig mee akkoord

iedereen heeft zijn eigen menig en gebruikt zijn eigen producten waar hij het beste bij voelt
respect daarvoor

neem nu car clean bedrijven
wax-it haar huismerk is auto-finesse en "dforce" haar huismerk is chemical guy's en carpro
 
Wat is die Q2M Bathe toch een lekkere shampoo! Heb hem vandaag voor het eerst gewassen met deze shampoo, maar wat schuimt het lekker (wat ik dus mis bij andere shampoos) en glijd lekker over de lak,en de reinigde werking is ook nog is top! Voor mij dus zeker een blijvertje. Wat is verschil tussen deze en de bath+?
 
Als dat dezelfde "bescherming" is als normale wash&wax shampoos is dat over het algemeen te verwaarlozen. Is dat bij de Bathe+ ook zo?
 
Gyeon ontwikkelt lekker door, niet alleen met mooie producten, maar ook met nóg mooiere verpakkingen! Erg geslaagd als je het mij vraagt.
10013387_1483017335247804_7970397851025328861_o.jpg
1801361_1483017341914470_4379108921320813479_o.jpg
 
  • Leuk
Reactions: GMToyota
Afgelopen week een paar flimpjes gemaakt van het wassen van mijn velgen die in de Q2 Rim staan.
Filmpjes zijn wat donker uitgevallen helaas, zal de volgende keer even de andere camera proberen.
Bij voorkeur even fullscreen openen en resolutie op 1080p zetten.

Idee achter het filmpje was om te kijken hoe schoon ze met alleen afspuiten worden, op de voorkant van de velg kun je denk ik 90% zo wegspuiten, maar voor de binnenkant is echt even een velgenborstel/woolie met een sopje nodig. Aan het eind van het 2e en 3e filmpje is het vershil binnenin de velg ook duidelijk zichtbaar.



 
  • Leuk
Reactions: Tim