• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

*HELP* Witte benz in een halve dag klaarmaken als trouwauto

Harold,

Kijk eens in de link uit post #16 en oordeel zelf....

Volgens jouw en ik quote:
Harold-A1 zei:
Gepost : zaterdag 12 september 2009 7:45:37
... ben een beetje verbaast dat er naar de Autoglym SRP is gegrepen.
is 'on-detailers-waardig' ...

Je gaat hier ook zelf op je plaat door te zeggen dat andere AIO produkten wél goed zijn...

Alle, in mijn ogen dan, zijn AIO produkten, om met jouw woorden te spreken: 'on-detailer-waardig'.

Maar nood breekt wet ... de TS heeft gewoonweg de tijd niet om een full detail te doen, dan moet je soms concessies doen.
In dit geval brengt de SRP uitkomst.

Kom eens met concrete voorbeelden, doe eens een vergelijk, maak een review, plaats foto's...

Beetje kansloos om in het wilde weg te lopen blèren dat SRP prut zou zijn en jouw 'merken' wel goed zouden zijn. :no
 
Hmmmm. Nu weet ik dat Hagenaars soms wat straf en streng over kunnen komen, maar moet ook vriendelijker kunnen. Ik werk pas een jaar of 26 in Den Haag, dus weet er iets van.
Wat Patrick eigenlijk vanuit zijn lieve kleine Haagse hartje wilde zeggen is:

Bijvoorbeeld:
Je gaat hier ook zelf op je plaat door te zeggen dat andere AIO produkten wél goed zijn...
Hier bedoelt Patrick: Je lijkt jezelf tegen te spreken, door te stellen dat andere AIO producten wél goed zijn...

Kom eens met concrete voorbeelden, doe eens een vergelijk, maak een review, plaats foto's...
Hier bedoelt Patrick: Zou het misschien mogelijk zijn voor jou om eens een vergelijking of review te maken van de verschillende jou bekende AIO producten?

Beetje kansloos om in het wilde weg te lopen blèren dat SRP prut zou zijn en jouw 'merken' wel goed zouden zijn.
Hierbij wordt verwezen naar de opmerking: srp heeft lang niet zo'n krachtige correctie als aangenomen, is een aardige cleaner + filler/glaze, daarom wordt voor de duurzaamheid ook ultra gloss protection als topping aanbevolen, iedere andere wax zonder cleaner kan ook.
smartwax all-in-one of chemical guys all-in-one doet het veel beter qua correctie (icm oranje pad voor max correctie)
Hier bedoelt Patrick: Niet helemaal met je eens. SRP doet in mijn beleving niet onder voor de door jou gesuggereerde producten. Juist daarom zou een vergelijking wenselijk zijn en lijk jij mij de uitgesproken persoon te zijn om die in de toekomst eens te plaatsen.
Ik weet zeker dat iederen hier dat met veel belangstelling zal lezen, juist omdat soms AIO producten noodzakelijk zijn en wij juist hier elkaars ervaringen veelvuldig met elkaar delen, om elkaar te verbeteren.

Omdat er zoveel producten op de markt zijn en niet iedereen alles in huis heeft, is het juist zo onwijs leerzaam om met elkaar van gedachten te wisselen en elkaars ervaringen te delen. Daar leert iedereen van en als dat ook nog eens vriendelijk kan, dan is het helemaal super. Iedere lezer moet voor zichzelf bepalen wat zij/hij vindt dat waar is.

Volgens mij dragen zowel Harold als Patrick zonder uitzondering altijd positief bij aan dit forum.
Dus spreek ik uit (net als thuis), ophouden met kibbelen, anders gaan jullie allebei NU naar bed om te slapen en zet ik jullie PC's te koop op marktplaats!!

Aficior
 
Aficior zei:
Hmmmm. Nu weet ik dat Hagenaars Hagenezen soms wat straf en streng over kunnen komen, maar moet ook vriendelijker kunnen.

:grinning:

Ben nou eenmaal een flap-uit. Zeg het gewoon waar het op staat. ;)

:D

Bij nader inzien qua tijdstip posting, mocht het wat vrolijker inderdaad... :-"

Persoonlijk blijf ik er bij dat AIO produkten het nét niet zijn en het bij lange na niet redden als alle stappen seperaat.

In sommige gevallen ontkom je er niet aan om ze te gebruiken (tijdsdruk, lak is gewoon een crimè, enz. enz. enz.)

En ja, ik zal eerlijk toegeven dat ik ook wel eens een AIO produkt gebruikt heb, maar om dat nou gelijk te betitelen als 'detailer-onwaardig', dat stoot mij tegen de borst. :no
 
Oké Patrick. Je PC mag blijven staan en na tijdstip bekeken te hebben, Nederland-Spanje zat mij op dat moment ook nog in het systeem. En ik ben niet eens zo een grote voetballiefhebber als jij.

Nu snel schoonmoeder in Nootdorp ophalen en dan verjaardag van dochter vieren. 4-jaar geworden!! (Jippie).

Daar gaat trouwens ook veel geld in zitten, maar doe dat nog nèt even liever, dan geld uitgeven aan detailing.
Inmiddels vervangen huis stofzuiger, omdat oude defect geraakte vind ik dan weer wel zonde. Had daarvoor liever super mooie wax gekocht.

Greetz,
Aficior
 
Na alle (nuttige) posts goed doorgenomen te hebben heb ik een flesje SRP besteld en dankzij de superservice van CC is deze ruim op tijd aanwezig :cool:

Ik heb m'n dap+pads al in de auto gezet, supersample kit van PB, + de SRP ingepakt en een box met doeken en washmitts, een overdekte detail plek, warmwater HD geregeld :party: .... dat moet goedkomen lijkt me ;)

Bedankt voor alle tips en aangeboden hulp en als ik nog tijd over heb dan schieten we natuurlijk nog wat pic's :cool:
 
Let wel op dat je na het gebruik GELIJK je pads wast. Zeker na het gebruik van SRP.. Ik heb op de pijnlijke wijze gemerkt dat laten liggen betekent dat je pad behoorlijk aangevreten wordt...
 
Zo, dat is nog eens een waardevolle tip, want kan me voorstellen tijdens die drukke dag dat je juist dat vergeet en dan wordt je dus blijkbaar wakker met aangevreten schuimpjes....
Veel plezier en ook een fijne bruiloft gewenst.