• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Houdbaarheid Welfgang Deep Gloss Paint Sealant

tomellen

Detailing addict
19 nov 2009
34
52
Hallo,

Ik heb even een vraagje. Vandaag heb ik mijn wagen in de DGPS gezet maar het viel me op dat het product niet meer hetzelfde was dan in het begin van het gebruik. Het was waterachtiger/dunner geworden en het leek alsof de olie soms echt bovenaan lag.
Het flesje stond ongeveer 6 maanden in mijn kast. Ik heb het lang geshaked maat bleef hetzelfde.

Doet dit iets aan de werking van het product?

Grtz
 
Moeilijk te beoordelen, heb je iets gemerkt na het aanbrengen? Voelt de lak even glad aan als gewoonlijk? De duurzaamheid is natuurlijk niet meteen te testen.
Persoonlijk heb ik wel nog waxen gebruikt waarvan het uitzicht/structuur verandert was maar waarvan de werking nog steeds hetzelfde bleek.
Natuurlijk is het niet aangenaam, je verwacht namelijk van een product dat het er hetzelfde blijft uitzien (en dat hoort het mi ook te doen)
Wel altijd vorstvrij bewaren maar ik neem aan dat je dat wel al wist.
 
Ik heb precies hetzelfde met mijn DGPS. Ook waterig. Staat altijd vorstvrij. Lees wel vaker dat producten na verloop van tijd waterig worden. Zou voor de werking niet uit moeten maken. Nu maar hopen dat dit ook voor de DGPS opgaat, want zeker voor de winterperiode is het een topproduct.
 
gewoon flink schudden voor gebruik,dan zou het verder voor de werking minimale gevolgen moeten hebben volgens mij.
 
Ik heb ook een fles DGPS, de 3.0 versie.
Hij heeft een half jaar ongebruikt gestaan. Heb net even de dop eraf gedraaid en zag bij het kantelen inderdaad een heldere vloeistof verschijnen.
Vervolgens heb ik flink geschud en toen zag ik dat de vloeistof normaal lichtbruin van kleur was.
Het is inderdaad een waterige sealant, maar dat was ook zo toen ik hem kocht ruim een jaar geleden.
Ik bewaar mijn spullen overigens wel bij kamertemperatuur.
 
Bij het aanbrengen en uitpoetsen heb ik niets speciaals gemerkt. Het ging net zoals anders. Over de standtijd kan ik nu uiteraard nog niks kwijt, dat zal de tijd moeten uitwijzen. Hopelijk blijft ie lekker zitten want ik vind het nog steeds een topproduct.
 
Ik heb dat ook gehad met een fles 3.0, het was zo waterog geworden dat ik het heb weggegooid.
Was wel een beetje zonde...
 
Heb de DGPS al 2 jaar staan, nog niks mee aan de hand... :)
Zou jammer zijn, fles is nog half vol (of al half leeg, maar net in wat voor bui je bent :-b )




meuh