• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

JAGR stelt zich voor

Jagr

Detailing addict
5 mrt 2009
82
52
Hay CC-forumers.
Heb me na weken lang lezen hier op 't forum ook maar 's aangemeld. En na wat vragen afgevuurd te hebben realiseerde ik me dat ik me nog niet eens voorgesteld had :-" En zo ben ik niet opgevoed, dus bij deze...:-b

Ik ben Jack, 24 jaar jong en woonachtig in het prachtige zuiden van ons land.
Ben behoorlijk carcrazy en vind dan dus ook dat m'n ride er (het liefts altijd) op z'n best bij moet staan.
Detail voornamelijk m'n eigen auto auto, een schitterende Ford Puma in Panther Black. Maar zoals wellicht jullie bekent is werk je eigen auto als visitekaartje en komt er daardoor regelmatig een verzoek om ook andermans auto's te doen. En nou ben ik de beroerdste niet....

Vond 't nu wel tijd om een stap verder te gaan, to take it to the next level, kick it up a notch...;)
Wil nl. machinaal gaan detailen en ben dus informatie en inspiratie aan het opdoen hier. En hopelijk kan ik op den duur ook mijn eigen bijdrage leveren aan dit forum.
 
Hier vast een voorproefje dan.

P9100070.jpg


P9280059.JPG


Ga wel 's zoeken ofdat ik nog meer representatieve foto's heb.
 
welkom heb dezelfde auto als daily :)^ alleen die van mij is GOOOOOR :D blijven leuke kartjes die puma's! :party:
 
Lars86 zei:
welkom heb dezelfde auto als daily :)^ alleen die van mij is GOOOOOR :D blijven leuke kartjes die puma's! :party:

Hey leuk! Een mede Puma rijder.
Ben je eigenlijk ook actief op het Pumadrivers forum? (Mss onder een andere naam ofzo...ik nl. wel)
 
Hey Hunter!
Jij ook hier?!?! :grinning:
Ben hier een btje in cognito want op 't Pumadriversforum ben ik beter bekent onder de naam Jacco...ring a bell??
 
Dan kan ik jammergenoeg echt niet. Had graag gegaan maar de 28e komt me heel slecht uit.
Ander x-tje.