• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello in algemeenheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marino

Detailing rookie
16 apr 2024
1
2
Goedemiddag allen,

Sinds vorig jaar in het bezit van een gloednieuwe VW Transporter. Afgelopen jaar al flink aan het poetsen geweest en getest met diverse producten.

De bedoeling van deze post/vraag is geen discussie op wekken, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen. Pasgeleden de non-ferro van Monello gevonden (top spul mijn inziens) en overweeg meer producten uit hun lijn aan te schaffen/te proberen. Hoe is jullie ervaring in zijn algemeenheid met de producten van Monello (zowel de producten als de accessoires)?
 
Elk merk heeft goede producten en soms ook minder goede producten waarbij de ene mening de andere ook niet is.
Over het algemeen is Monello een prima merk.
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
Monello is het eigen merk van CarClean. Deze producten worden op verzoek van CarClean geproduceerd en alvorens eerst getest.
Je mag aannemen dat deze dan aan hoge eisen voldoen en daar mee een prima prijs/kwaliteit verhouding bieden.

Ik denk dat je hiermee een prima basis aan producten kan aanleggen. Tuurlijk zijn veel producten onderhevig aan een eigen meningen en ervaringen.
Zo zijn voor mij de Peluche Verde doeken echte toppers!
 
Gebaseerd op mijn persoonlijke voorkeur/mening…
Toppers:
Mezzo
Finale
Non ferro
Arctico snow foam
Foam ufo aplicator (om te waxen)
Sensa bordi edgeless doeken
De andere producten heb ik of geen ervaring mee of ik ben van mening dat daar imo betere varianten als alternatief voor zijn.
Just an opinion…
 
Status
Niet open voor verdere reacties.