• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Ik zou na het polijsten de auto wassen, desnoods met alleen water zodat alle polijsstof weg is, daarna eventueel een rondje met Spruzzo zodat je zeker bent dat de lak ontvet is.

Daarna waxen
 
Eéntje iets off-topic. Ik was vanmiddag aan het DAP-pen met PB Profesional Polish op zwart. Ik kreeg het residu er haast niet af...gauw even met Tim gechat. Te weinig product en te lang ingewerkt, meldde hij. Is me niet eerder gebeurd. Later ging het weer top...:party: Ik wist niet dat dat kon. Ik DAP-te door om glans te krijgen, die niet kwam..:-b
 
Nog een vraagje over het merk monello zelf. Jullie zeggen dat het een huismerk is, hoe komt het dan dat je op andere webshops ook monello producten kan bestellen?
 
het is een eigen merk, wat tevens het huismerk is.

maar ze verbreden denk ik hun markt gewoon ;)

ze zijn leverancier geworden :)
 
De microfibers zijn binnen, voor foto's zie:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.221592037906790.51330.157005951032066&type=1

En de artikelen:

https://www.Carclean.com/nieuw
 
Whoehoe! dan gaat morgen me pakketje op de post :heart_eyes:


Tevens de laatste dag om die actie doekensets aan te schaffen!:cool: ;)
 
Kon het niet laten.....:-" en dus toch maar een actiepakket doeken etc. aangeschaft.
Ben benieuwd hoe deze nieuwe Monello producten gaan bevallen.:)
 
Tim zei:
We gaan ze uitgebreid testen natuurlijk, maar het ziet er en voelt allemaal prima!

Euhhh, doe je dat niet vóórdat je een product opneemt? Ik neem aan dat je wel test doeken hebt gehad...

Stel dat ze nu ineens niet bevallen.... dan zit je met een bulk voorraad :D
 
nicknameless zei:
Euhhh, doe je dat niet vóórdat je een product opneemt? Ik neem aan dat je wel test doeken hebt gehad...

Stel dat ze nu ineens niet bevallen.... dan zit je met een bulk voorraad :D


Ze kunnen altijd nog in de kleine ruimte gebruikt worden Patrick!
Alles heeft zijn doel....
 
nicknameless zei:
Euhhh, doe je dat niet vóórdat je een product opneemt? Ik neem aan dat je wel test doeken hebt gehad...

Stel dat ze nu ineens niet bevallen.... dan zit je met een bulk voorraad :D

Hahaha, nee hoor, uiteraard wel getest, maar een mitt en een bone kun je niet vooraf testen, die moeten gefabriceerd voor je worden naar specificaties uiteraard.