• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motorclean.nl officieus online.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.708
200
Berkel en Rodenrijs
Hé psssttt... We lanceren de site eigenlijk pas 1 augustus officieel, maar hij is al online.

Zo willen we de site rustig testen, uitbreiden en her en der wat commentaar tot ons nemen, om de site verder te optimaliseren.

Kijk eens op: http://www.motorclean.nl

De producten worden de komende dagen aangevuld trouwens.

Enne, je kan gewoon met je Carclean.com account inloggen. Is dat handig of niet? :D
 
Hij is qua uitstraling even anders geworden :) En nu nog wat kaal wellicht, de komende tijd voegen we nog toe:

- Nieuwe motorclean forum! Compleet gescheiden van dit forum
- Live Chat voor Motorclean.nl
- Diverse filmpjes nog koppelen
- S100 producten zijn uniek voor deze shop en komen niet voor op Carclean.com

Verdere tips, suggesties en kritisch commentaar welkom.
 
Ziet er erg mooi uit Tim. :)^ Lijkt qua layout op de Carclean site, maar toch met een eigen uitstraling en meer motorspecifieke produktlinks in de linker balk.
Met je Carclean account inloggen is zeer zeker makkelijk voor degenen die een motor en auto detailen.
Komt er ook een specifiek Motorclean forum bij? :weetniet Ik mis namelijk nog een link naar dit forum. Oeps, het staat er al :schaam
 
Spiffy!
Zat er gisteren toevallig nog op te zoeken, maar uiteraard deed ie toen nog niks.
Heeft Bert veel werk in zitten denk ik. Nu marineclean.nl nog. :grinning:
 
Ik blij dat ik de BMW nog niet gedaan heb, kan die gelijk in de show off :party:

Mooi initiatief, veel motorrijders zijn al wat poetsminded.
- Als het kan zou ik de foto van de chopper af en toe afwisselen met wat anders.
- Privacyverklaring; "volgens de Wet op de privacy" moet zijn "Wet bescherming persoonsgegevens", beter nog "conform de privacywetgeving" (breder en verderop ook gebruikt)
- Eenzelfde Privacyverklaring op Carclean.com (deze is goed / er een hebben is zelfs wettelijk verplicht)

Hans

NB; ik mis wel iets om uit te loggen.
Edit; oeps, gevonden, bovenaan naast Home en Winkelwagen.
 
Keurige site !
Vind persoonlijk het linker navigatiemenu zelfs wat vriendelijker:
CC= interieur / exterieur / Accessoires / etcetc >>> klapbaar
MC= wassen/drogen / reiniging / polijsten etcetc >> onder elkaar

Klein tipje van flipje: op alfabet zetten ( staat nu bv velgenreiniger / bandenreiniger / velgenwax
maar dat is misschien mijn persoonlijke afwijking
 
mk-us zei:
Klein tipje van flipje: op alfabet zetten ( staat nu bv velgenreiniger / bandenreiniger / velgenwax
maar dat is misschien mijn persoonlijke afwijking

Inderdaad erg nette site!
Alfabet is denk ik niet de voornaamste volgorde in deze... Zo te zien heeft men geconcentreerd op de volgorde van verwerken. Eerst reinigen, dan beschermen;)
 
Volledig met je eens ( daarom vind ik o.a. het linker navigatimenu ook prettiger ), maar doelde op de keuzelijst daar onder:
je gaat bv niet een velgenwax opzetten en daarna de remmenreiniger ;)

Maar goed, hij is nog niet officieel online, dus 'ze' nog niet over de knie heen leggen :D
 
Gaat zeker een leuke site worden (ook met een forum)
leuk leuk leuk :)^
Ik gaat het zeker volgen

Lenn:) :)
 
@Car clean crew;

Stel dat ik bij een volgende bestelling nog een paar producten van s100 (of iets anders wat enkel via motorclean te bestellen is), kan dat dan in dezelfde doos verzonden worden? Of is zulks administratief niet bij te houden?
 
Kan ik 2 profielen aanmaken.
1 voor de auto's op CarClean
1 voor de motor op MotorClean
Overeenkomst is dat alles zwart is met chroom.
 
PT Cruiser zei:
@Car clean crew;

Stel dat ik bij een volgende bestelling nog een paar producten van s100 (of iets anders wat enkel via motorclean te bestellen is), kan dat dan in dezelfde doos verzonden worden? Of is zulks administratief niet bij te houden?

Dat moet volgens mij mogelijk zijn! Ik zit even te denken, kan iemand testen op om motorclean S100 producten in zijn mandje te gooien en dan in te loggen op Carclean.com, ik denk dat het wellicht zo zou kunnen dat de producten dan op Carclean.com opeens in je mandje staan, maar ik weet ik niet zeker.
 
Tim ik heb even gedaan wat je wilde en het werkt product zit gewoon in me mand bij carclean wat ik er op motorclean heb ingegooid.