• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Newbie! FF voorstellen

BeardedDad

Detailing rookie
29 mrt 2024
4
15
33
Roosendaal
Hallo allemaal!

Ik ben Anton, 33 jaar en ik woon in Roosendaal.
Getrouwd, 2 kinderen en een 3e kindje opkomst (juli 2024).

Vanwege de gezinsuitbreiding hebben wij vorige week onze Toyota Aygo na ruim 6 jaar trouwe dienst ingeruild voor een Citroen C4 Cactus Shine 110PK uit 2015.
Afbeelding van WhatsApp op 2024-03-29 om 08.39.44_6631746c.jpg


Een erg fijne wagen, letterlijk alle opties die er mogelijk zijn a-fabriek op te bestellen zitten er op!

Nu heeft de aanschaf van deze auto ook wat aangewakkerd bij mij wat betreft het onderhoud van de auto. Geen wasstraat meer, maar wassen met de hand!

Ik ben na de aanschaf dus op zoektocht gegaan op internet, en kan gerust zeggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie! Er is zoveel te vinden op internet, en er zijn zoveel merken. Inmiddels hebben de social media algoritmes daarin ook al gevonden...

Ik zal dus vooral hier op het forum zijn om informatie in te winnen. Ik wil beginnen met een goede set om te starten voor zowel interieur als exterieur.
Vooral voor de airbumps ben ik nog aan het kijken naar het juiste product, want deze zijn erg gevoelig voor vuiligheid en het "weer" wat erin komt. Voor het interieur ben ik op zoek naar een goed product voor de stoelen, aangezien deze half van leer zijn en deze wel wat liefde kunnen gebruiken.

Dat was hem voor nu wel!

Groeten,

Anton
 
Welkom op het forum! :)

Laat je niet gek maken door de vele merken en hun enorme aanbod. Als je de stappenplannen doorneemt en dan bij elke stap snapt waarom en hoe iets gedaan wordt, wordt het een stuk overzichtelijker.
 
  • Leuk
Reactions: BeardedDad
Bedankt voor alle berichten! Ik ga met beginnen met het stappenplan verder door te nemen en met de aanschaf van een paar producten waar ik in eerste instantie al goed mee uit de voeten kan.

Vervolgens kan ik altijd verder uitbreiden als de hobby echt door slaat :joy: