• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Seat Exeo ST Phantom Black aflevering

Sjieke kar hoor:cool: en ben je blij dat je de detail van de Seat zelf hebt gedaan ? In ieder geval klasse van de dealer dat hij aan je verzoek heeft meegewerkt :)^ Mooie combi beige/zwart leder, geeft net dat beetje extra.
 
Milka62 zei:
Sjieke kar hoor:cool: en ben je blij dat je de detail van de Seat zelf hebt gedaan ? In ieder geval klasse van de dealer dat hij aan je verzoek heeft meegewerkt :)^ Mooie combi beige/zwart leder, geeft net dat beetje extra.

Kijk ik zie het als volgt:

De lak verkeerde en verkeert nog steeds in perfecte staat. De auto staat nu mooi beschermd in de sealant van Wolfgang. Ik weet nu ook 100% alles van deze auto.

Als ik het niet zelf had gedaan was ik misschien nu net zo blij geweest, maar ik heb de spons en zeem zien liggen bij de dealer waarmee hagelnieuwe auto's werden gepoetst en tsja als detailer wordt je daar dan niet geruster op.

Ik raad dan iedereen ook aan om het zelf te doen en af te spreken met de dealer dat je schades en gebreken binnen 1 of 2 dagen nog kan melden onder garantie of de mogelijkheid eisen dat je hem ter plekke helemaal zelf detailed. Je betaald immers genoeg dus je mag dat best eisen.
 
@ mezzerin 100% mee eens , ik vond het ook een heel fijn gevoel om mijn auto zelf te doen in plaats van een " poetsbedrijf ".
 
Milka62 zei:
@ mezzerin 100% mee eens , ik vond het ook een heel fijn gevoel om mijn auto zelf te doen in plaats van een " poetsbedrijf ".

Ach ja, het is ook JOUW auto en dan is het wel lekker dan iedereen er met zijn tengels vanaf blijft toch :D }:)w

Ik heb overigens pas betaald toen ik 100% tevreden met de auto daar wegreed. Zou ik ook iedereen aanraden.