• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opnieuw voorstellen

Hean

Detailing guru
2 nov 2020
761
138
38
Zuid-oost Brabant
Goedenavond detailers,

Hier maar weer even opnieuw voorstellen nadat ik bijna 2 jaar niets gepost heb op het forum. Wel nog af en toe meegelezen maar niets gepost heb. Sommige zullen mij nog wel kennen en andere weer niet.

Ik ben Han, 38 jaar en woonachtig in het zonnige zuid-oost Brabant. Na de geboorte van mijn dochter is het detailen van de Alfa mito en Alfa giulietta helaas wat naar de achtergrond verdwenen omdat een auto detaillen mij erg veel tijd kost. Laat staan 2 auto’s. De motor(Triumph street triple R) heb ik wel altijd netjes bij kunnen houden. Dit alles ook omdat ik zoals wellicht velen van jullie meerdere hobby’s heb o.a. motorrijden, gamen en airsoften.

Nu we weer wat verder zijn en ik sinds kort de Giulette en mito leuk heb kunnen inruilen voor iets nieuws hoop ik weer wat meer tijd voor deze mooie en rustgevende hobby. Nu lijkt mij dit ook weer wat makkelijker aangezien we nu dus maar 1 auto hebben.

Hieronder de 2 alfa’s welke we hadden en die sommige van jullie misschien nog wel kunnen herinneren:

IMG_2058.jpeg


Nu dus leuk kunnen inruilen en een nieuwe auto brengt ook weer nieuwe detail energie. Al zal het wel zo zijn dat dit niet meer iedere week raak is.

De nieuwe aanwinst:

Ford Focus mk4 Wagon ST-line

Luxer, comfortabeler, meer ruimte en een stuk zuiniger.

28f41d2a-1c69-4c9a-8f6f-23d8eaaa1534.jpeg

2a8b1e79-2142-40d8-bcee-ab09aee3c29b.jpeg


Ik hoop deze / volgende week hem eens goed aan te kunnen pakken.

Groeten, Han
 
De Ford zal waarschijnlijk ook iets hardere lak hebben dan je gewend was met de Alfa's?
Nou dat viel vies tegen. In moest met de giulietta aan de gang met de scholl purple spider pand en scholl S3 gold om enigszins correctie te behalen. Uiteindelijk was de giulietta een klus die behoorlijk tegenviel. De monelle wit geel en oranje deden niets tot nauwelijks. Dit was tevens mijn enigste polijstklus dus helaas niet de beste eerste ervaring ermee. Hopen dat dit dan toch nog meevalt al vind ik zo op het eerste oog de Focus er erg netjes bijstaan. Maar dat gaan we wel zien als we de bilthamber touchless hebben mogen uitproberen op de focus.
 
  • Verbluft
Reactions: Cordoba