• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Race Glaze Jet Laq Non-Paint Lacquer, hoe gebruik je dit het best?

danny

Detailing rookie
29 jun 2010
907
0
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik het beste resultaat kan behalen met de Race glaze Jet Laq Non-Paint Lacquer?

https://www.Carclean.com/product/Race_Glaze/Jet_Laq_Non-Paint_Lacquer_150ml__101293 n
 
Even de review lezen :-"

Ondergrond goed schoon maken, dun !! insprayen, even verdelen met een kwastje en paar uur laten drogen.
Eventueel tweede laagje de dag erna.

Hans
 
Ik wist dat er ergens een review stond, maar kon hem niet meer vinden. Er staat inderdaad dat je het product op het te beschermen object moet sprayen. Bij mijn flesje zit geen sprayertje. Dus zal ik het wel even overgieten in een andere fles. Thx Hans:)^
 
Bij mijn flesje was een los sprayertje bijgeleverd.......:kado ?

Heb het voor aanvang van de winter op diverse metalen delen onder de motorkap gepoten en laten drogen. Heb nog niet weer gekeken maar ben benieuwd hoe het er na de winter uit ziet.
 
Sprayertje hoort er wel bij, neem even contact met ons op, dan kijken we het hier na en sturen we je de sprayer na. En excuses voor het ongemak uiteraard. :schaam