• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Dodo Juice Super Natural Hybrid. Take two.

Achterklep kan te verklaren zijn door de vervuiling die achter de auto tegen de klep aan word getrokken.
Denk dat het na een wasbeurt wel beter zal zijn.
 
Dodo Juice SN Hybrid take two :-"

Na 2 weken weer eens de auto gewassen met Dodo Juice Basics of Bling Wax-Safe Wash.

Een klein scheutje toegevoegd aan 10 liter water en de auto gewassen met de Dodo Juice Supernatural Short Hair Wash Mitt.

Na grondig de auto gewassen te hebben, deze gedroogd met de Metropolitan Air Force Blaster Sidekick.

De sheeting van de wax is echt absurd. Zelfs na 2 weken 8-())


Omdat na de laatste keer her en der flinke vegen en/of on-uitgepoetste resten wax zaten, heb ik de gehele auto behandeld met Dodo Juice LP en LPL op een zwarte pad, en de DAP900.

Na alles volledig en nauwkeurig te hebben afgenomen, heb ik de moed verzameld om nogmaals de SN Hybrid te gebruiken.
Deze keer nóg zuiniger en nóg minder product gebruikt dan de eerste keer.

Nadat ik een rondje om de auto had gedaan met de wax, ben ik begonnen bij het begin met het uitbuffen van de wax. Hiervoor een Eurow doek gebruikt.

Hey :! Dat gaat soepeltjes zeg :-b Blijkbaar had ik, en zoals sommige al vermoeden, nog te dik de wax aangebracht. :schaam

Het ging zelfs zo lekker, dat ik nog een laagje heb aangebracht :grinning:

Kortom, het is een wax met een flinke gebruiksaanwijzing, maar als je het eenmaal doorhebt, dan is het een super wax met een (vermoedelijk) zéér lange standtijd.
 
Mooi om te horen dat het nu wel makkelijker lukte om af te vegen. :)

Ik vind persoonlijk de sheeting niet zo absurd. Alles loopt wel mooi weg, maar ik heb wel snellere sheeting gezien (bij bijv. de filmpjes van Blamm). Natuurlijk heeft het wellicht ook te maken met de hoek van het paneel, maar in dit geval valt het alleszins mee met de snelheid waarmee het water wegloopt.

Er blijft wel geen drupje over. :)^
 
Zoals met alle producten, het resultaat valt of staat met de juiste manier van verwerken icm de juiste techniek.

Ben benieuwd naar de duurzaamheid op lange termijn nu :)_[]
 
SkyBuMp zei:
Ben benieuwd naar de duurzaamheid op lange termijn nu :)_[]

Je kent me toch, meestal krijgt het ge-reviewde product nooit de kans om zich te bewijzen qua standtijd omdat ik de drang niet kan weerstaan er iets anders overheen te smeren.

Maar ik zal proberen me in te houden en het een kans te geven.

Stiekum ben ik toch niet van plan 4-6 maanden te wachten w^^w