• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

100% mee eens .
Belgie zal aanwezig zijn ik kom ! vertrek zeer vroeg ik wil z'on Meguiar en dodo bag :) hebben ...
En kijk al uit naar de 20% korting op het merk poorboy's heb het 1 en ander nodig
 
Volledig mee eens: %$$# laat dat gele uilezeik toch lekker thuis %$%$#, ook al is het er 1 .... mijns inzien is 1 glas al teveel als je achter je stuur kruipt !
Daarbij wordt er idd vanuit de organisatie besloten om een alcoholvrij feest van te maken .... werk daar dan svp ook gewoon aan mee !
 
Als echte Nederlanden gewoon aanwezig om 10:45! :D :D

Kom zeker langs, zal alleen rond de klok van 14:00 weer gaan ivm andere afspraken / feestjes e.d.

Ben vooral benieuwd naar jullie gezichten en naar de PRO900!
 
Wat een gezeur over dat bier.. Ik neem het zelf ook niet mee maar als een ander er wel blij van wordt dan mag die van mij.. Just my two cents..
 
Wij zijn aansprakelijk voor het gedrag van onze gasten, dus ook al er door gasten alcohol wordt meegenomen. Dus graag ook overdag geen alcohol!
 
Zijn er nog meer mensen rondom Doetinchem/Arnhem/Velp die die kant op gaan?

Misschien afspreken om eventueel samen te rijden??? :grinning:
 
Helaas moet ik deze dag werken. Jammer want die 20% korting op PB artikelen is altijd leuk en vergeet de BBQ niet. Als het net zo gezellig wordt als een DAP dag dan zit het wel goed. Voor degene die gaan heel veel plezier en ik verwacht veel foto's op dit forum:-"
 
Heb me zojuist ingeschreven! Heb er super veel zin in! De barbeque is natuurlijk te lekker om aan je neus voorbij te laten gaan!
 
Ben je welkom zonder voorinschrijving ook :weetniet

Weet nooit lang op voorhand of ik kan komen :no

Heb wel intresse in een Dapke 900 , heb ook nog een vraagske hierover namelijk de korting telt die de ganse dag ?, want is nogal verwarrend vind ik
ergens lees ik dat er een korting van 25% is ,en dan lees ik nog ergens iets van tussen 13.00 en 14.00 korting van 20% :party:

weet hier iemand het fijne van ?
 
Waarschijnlijk op de Dap900 de hele dag 25% korting en op overige producten van polish power tussen 13:00 en 14:00 20% korting.
 
Nog leuker zou het zijn als tussen 13 en 14 uur de korting is over de dan geldende prijs.. Dan is t 25% en daar nog eens 20% over:D
Ik moet nog eens serieus naar de planning gaan kijken want ik kan dit eigenlijk niet aan me voorbij laten gaan:grinning: :)^
 
Ik ben erbij, ik heb me ondertussen ook ingeschreven voor de best of shine :-"


en ook voor de polish battle :party:

Niet ik dat ik mezelf nou zo goed vind ofzo, maar wel leuk om jezelf eens te vergelijken met anderen...
 
emiel mulder zei:
Martin,

Ik kom uit Doetinchem maar heb nog geen idee hoelaat ik ga dus weet ook nog niet of we iets af kunnen spreken

Gr
als je wat meer weet laat het me door PM weten :)^

en anders zien we elkaar daar