• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

@blackpassat dat van tot de weergoden bidden was een grapje :ja , ik ben zelf ook niet zo bidderig hoor.Niet dat ik er iets tegen heb , ieder zijn ding.
 
Ik heb aan thor gevraagd of ie even ergens anders tekeer wil gaan met z'n donderhamer.
Voor een krat bier ging ie akkoord dus het gaat vast goed komen.
 
Als ik het zo lees hier wil ik een nickchange aanvragen naar "Thor".. lekker binnenlopen met kadootjes voor een beetje valse beloftes :)^
 
Heb een vraagje:

Ik heb hier mijn winkelkarretje al goed volgepropt nu is mijn vraag moet ik alles wat ik wil opschrijven? of kunnen jullie mijn winkelkarretje zien ?
alles onthouden dat gaat niet lukken dan vergeet ik zeker iets, dus moesten jullie mijn winkelkarretje niet kunnen zien dan maak ik wel een lijstje
 
Soepergrover zei:
Als je dus een smerige Focus ziet staan, is die van mij ;)
Herstel: een knalrooie Ford Fiesta.
De Focus staat weer bij de schadeboer om de laatste schade nog weg te werken.
De blanke laklaag kwam los, dus die ben ik het komende weekend wel weer kwijt.
 
Ik kan er helaas niet bij zijn.

Is er iemand uit de buurt van Arnhem, Nijmegen, Ede die iets voor mij mee kan nemen van de Summer Detail Day? Zou helemaal super zijn, stuur me even een PM! :)
 
Dominic zei:
Heb een vraagje:

Ik heb hier mijn winkelkarretje al goed volgepropt nu is mijn vraag moet ik alles wat ik wil opschrijven? of kunnen jullie mijn winkelkarretje zien ?
alles onthouden dat gaat niet lukken dan vergeet ik zeker iets, dus moesten jullie mijn winkelkarretje niet kunnen zien dan maak ik wel een lijstje

Op je wensenlijstje zetten, dan kunnen we het zien.
 
Zo te zien is het krat bieâh,de fles bacardi en de fles APC niet voor niks geweest.
Ik heb de allerlaatste regendruppels rond Utrecht nog even meegepakt vannacht maar nu heb ik de wolken even uitgezwaaid, ga maar lekker naar Duitsland doeidoei.
0426d042.jpg

Volgens buienradar wordt het rond de 20 graden en blijft het tot 23u. droog
Woohooo :party: :party:
c2a802c2.jpg