• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Was gezellig mannen (en vrouwen natuurlijk), leuk om de mensen van het forum nu eindelijk eens een keer in het echt te spreken.
Volgende meeting kom ik weer hoor :)^

Ik heb trouwens lekker gewacht met spullen kopen toen de rij al bijna verdwenen was, 2 uur wachten had ik ook niet zo veel zin in.
Hoefde nu maar een kwartiertje te staan en dat was nog nét te doen :)
 
Ook ik heb vandaag een heerlijke dag gehad:grinning:
Van begin tot eind genoten

We vertrokken om 7.50 uit Harderwijk waarna we, naar een tussenstop in Maarssen, om 9.50 aankwamen in Berkel en Rodenrijs.
Redelijk op tijd... (nr 3, 4 en 5)...maar ja...we hebben dan ook een reputatie hoog te houden:D
Al gauw kwam er meer mensen en stonden we lekker te kletsen voor de shop terwijl de CCers druk bezig waren om de laatste dingen in orde te maken.
Als eerste werden we verblijd met de mooie goodybags:)^

Daarna eens rondgekeken in de snoepwinkel die CarClean heet en kennis gemaakt met PJ van DODO.
PJ heeft veel verteld over het bedrijf, de producten die ze nu hebben en alle plannen die ze hebben voor de toekomst...dat klonk echt zeer veelbelovend :cheer ( we mogen dus weer een kast erbij kopen om de collectie in kwijt te kunnen)... Door de manier waarop hij het brengt, zijn humor en zijn interesse in onze ervaringen zijn we heel lang blijven hangen, was ontzettend leuk om met hem van gedachten te wisselen

Omdat ik een aantal producten van Poorboys wilde hebben, ben ik om 12.15 in de rij gaan staan, samen met een aantal anderen:D
Het plan was om dit hierna voor DODO en Meguiars te herhalen, maar tegen de tijd dat ik bij de kassa aan kwam (om 14.15) was de actie voor Meguiars al begonnen, dus dat kon mooi in 1 keer.;)
Die 2 uur in de rij vond ik erg gezellig en had ik ook wel zien aankomen (meer dan 250 opgaves die vast en zeker allemaal wat wilden kopen). Heb lekker kunnen kletsen met de jongens waar ik bij in de buurt stond. Arjan en Patrick brachten mij regelmatig wat te drinken en van CC kwamen ze langs met lekkere hapjes en broodjes:)^ Het enige vervelende in die tijd waren mn zere voeten... Reminder voor de volgende keer: WILMA, GEEN HAKKEN AAN!!! (volgens mij had ik me dat de vorige keer ook al voorgenomeno:) )
Toen maar besloten om ook meteen de producten van DODO maar mee te nemen, want had geen zin om nog een keer in de rij te gaan staan en t geld heb ik er wel voor over.

Na mijn voeten even (niet te lang, wilde niets missen) rust gegeven te hebben op de bank, toch maar weer gaan kijken bij de stand van DODO.
Wat een geweldige man is dat!
Ook heb ik een tijdje staan kijken bij de Polishing Battle. Erg leuk om te zien welke verschillen er zitten in de werkwijze van de verschillende deelnemers. (Mk-us respect dat je aan de slag ging met een voor jou nieuwe machine!)
Wat ik ook erg leuk was om even te kletsen en ervaringen uit te wisselen met Reny en Averechts..we waren als detailende dames toch weer in de minderheid:D

Rond 17.00 vonden mijn voeten het echt genoeg en zijn we, via de Mac, weer richting Harderwijk gegaan waar ik nu lekker op de bank hang...

Ik heb vandaag dus echt een geweldige dag gehad. Thanks Pat en Arjan voor de gezelligheid en de goede zorgen toen ik in de rij stond.

Mensen van CarClean: enorm bedankt voor het organiseren van deze geweldige dag en het uitnodigen van PJ:)^
Respect voor wat jullie hebben neergezet en voor wat jullie vandaag voor elkaar hebben gekregen; een heeeeele grote groep mensen aan hun gewenste producten helpen (het magazijn zal wel leeg zijn:D ) en ondertussen een clinic geven, vragen beantwoorden, van alles en nog wat regelen, advies geven en inspelen op alle onverwachte dingen (de harde wind, een grotere drukte dan verwacht)

Jullie mogen trots zijn op wat jullie vandaag neergezet hebben:!
Ik hoop dat jullie er ook van hebben kunnen genieten
Succes met het bijkomen van deze lange en drukke dag
 
Weer thuis en een zeiknatte Healey in de garage.
Eerste keer mee in de regen gereden en dan zie je pas waar het lekt
Gelukkig had ik doeken bij mij :ja
Alleen vergeten de binnenkant van de ramen met AntiFog te doen, klusje voor morgen

BBQ was super, van de regen geen enkele last gehad
Was zeker gezellig zo aan de grote tafels
Leuk om een keer de koppen erbij te zien
Zo lijkt Averechts van geen kant op haar avatar :D

Dank aan het hele CC team en andere actievelingen
Op naar de volgende

Hans
 
Ben inmiddels ook dik een uur thuis, heb onderweg geen moment gehad dat het droog was! lang uitgerekt wolkje van meer dan 200km lang dus of hij waaide net zo snel mee als ik aan het rijden was :-b

Leuk om nu ook mensen in het echt ontmoet te hebben! En Rogier bedankt voor het testen van me Wolfgang tire gel :-b

Vond het een zeer geslaagde dag, inderdaad lange rijen maar ik heb ook even gewacht voor ik de rij in ging dus heb niet extreem lang te hoeven wachten voor ik mijn slag kon slaan met inkopen ,^^

Heb me heel goed vermaakt, zelfs nog 3e geworden met de Polish Battle wat ik zeker niet had verwacht voor een beginner als ik! :party:

Ik wil iedereen die heeft meegeholpen met het organiseren en de crew van CC in bijzonder heel erg bedanken voor de geslaagde dag!

Volgende keer ben ik er zeker weer bij!
 
Zo ook weer veilig thuis, weet niet wat er aan de hand was onderweg, maar een stuk of 10-15 politie auto's tegen gekomen op de A12 en een heli.

Niet veel van de druktje gemerkt, maar was er ook pas om 3 uur.

Verder alles was top geregeld, lekker gekletst en gegeten.

Carclean-team en aanwezige bedankt voor de gezelligheid.:)^
 
Ik vond het ook een leuke, gezellige en geslaagde dag :cool: en idd leuk om wat gezichten achter de namen te zien..

Had graag nog wat spullen van Dodo Juice willen kopen maar die rijen 8o dat word wel via de shop bestellen :ja

Redelijk veel bij PJ van DJ gestaan en mee gesproken, interressante gesprekken gehad !

Kortom was voor mij ook een perfecte dag! CC en andere detailers,bedankt voor vandaag :cool:
 
Was zeker een gezellige dag, ondanks het weer

Jammer genoeg met een trieste afloop, wegens diefstal/vandalisme aan m'n auto

Mijn parkeerhulp - velen noemen het een vlaggenmast - is gestolen, deze dus:

IMG_1662.jpg


IMG_1663.jpg


Behalve de dief - die een vieze vuile gore eikel is - zal wel niemand wat gezien hebben
Maar mocht dat toch zo zijn, wil je dat dan aub laten weten via PM of via CC?

Voor alle duidelijkheid, het gaat dus om deze auto

IMG_1666.jpg


De auto stond net om de hoek van de eigen straat van CC, achter het gebouw en dus uit het zicht

Sorry hoor voor de negatieve noot, maar ik moest dit toch effe kwijt
Verder was het zoals gezegd een erg gezellige en leuke dag
 
Dit was mijn eerste live kennismaking met Carclean.com. Het was gewoon top geregeld. Van een wachtrij heb ik dan ook amper iets gemerkt. Kreeg een goede tip van iemand die dit varkentje al vaker had gewassen en dus.....Exact om 12.00 uur stonden wij beiden af te rekenen. Mijn voorraad is in ieder geval weer behoorlijk aangevuld. Volgend jaar ben ik er weer bij.
 
Het was een zéér gezellige dag en alles was goed geregeld. Die drukte bij de kassa kun je ook niet voorzien.
Zelf wou ik ook een paar keer naar de kassa toe maar toen ik daar de eerste keer stond gelijk de rest ook maar meegenomen.

Team Carclean en bezoekers bedankt!
 
Ik heb je auto nog wel zien staan vlak voor de middag en toen zat die parkeerhulp er nog wel op. Je auto stond er strak bij.
Idioten zijn het die niet van andermans spullen af kunnen blijven. Ik hoop dat iemand wat gezien heeft.
 
Met de paraplu in de ene en de Iphone in de andere hand nog even een beadingfilmpje geschoten van div. best of shine auto's :heart_eyes:
 
@ steven750iL : wat is dit voor minne actie? Mensen kunnen echt niet van andermans spullen afblijven. Echt respectloos

Toen ik om 14.00 u. mijn jas uit de auto ging halen voor de naderde regen, zat hij er, as far as I know, nog gewoon op. Zeker weet ik dat hij er een uur eerder nog opzat, want heb er nog naar staan kijken en over gepraat.
Hopelijk heeft iemand wat gezien en kan de dader achterhaald worden, maar ik vrees dat dat niet zal gebeuren, helaas.
 
Ziet er naar uit dat het een gigantisch succes geweest is daar, proficiat Carclean.com crew! :)^
Bedankt aan degenen die foto's en filmpjes plaatsen van het event, tof om zien! :ja
 
@ steven 750.

Wat marike zegt klopt. Ik heb om ong. half 2 nog bij je auto staan te kijken. Toen zat hij er echt nog op.
Wat een laffe actie zeg. Zeker omdat je er vanuit gaat dat het allemaal autoliefhebbers zijn, die hier geweest zijn.
 
daar ben je ff lekkker me dan ech zwaar respect loos

gebeurt wel vaker jammer genoeg
vorig jaar op de bmw7 jaar meet was dr een onboard telefoon gestolen van een 7 van een forum lid die zn auto in de showroom had staan

hopelijk komt alles nog goed

mart
 
Ik ben zelf nog zo rond 15u30 bij de auto geweest, en toen pas weer om 18u00. Daartussen moet het gebeurd zijn...
Het meest jammere is nog, dat het uitgerekend gebeurt op een plek waar iedereen van z'n auto komt genieten
 
Heeft de winkel waar je voorstond geparkeerd niet toevallig een camera ergens hangen binnen of buiten de winkel die het wellicht gefilmd heeft? Anders even via Google streetview kijken welke winkel het was en dan even contact opnemen.

En het is inderdaad een enorm sneue actie hoop voor je dat je erachter komt wie het geweest is.
 
Hallo,

ben al een kwartiertje thuis en heb wat foto's getrokken vandaag,deze volgen nog hoor:D

wat die parkeerhulp betreft:de beelden worden door cees opgevraagd en hopelijk vinden ze de dader(s) zo.

heb natuurlijk ook wat spulletjes gekocht,komt allemaal nog wel op het forum :-b

buiten de lange wachttijd was alles verder prima geregeld,de dappen vlogen letterlijk bijna de deur uit!!

je kan al raden dat er evenveel vragen gaan komen hoe je zo'n ding juist moet gebruiken etcetera:ja

Danny