• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[TEST] WaxOyl 100+ Lakpantser

Dat ik deze review nu pas zie:zzz: , ben erg benieuwd naar de resultaten over langere tijd. Ik kon via iemand ook aan een potje of flesje waxoyl komen en wilde deze test zelf uitvoeren. Nu wordt het voor mij gedaan. Ik ga dit zeker in de gaten houden.
 
ai, het zal toch niet zo zijn dat waxoyl het toch gaat winnen :weetniet
Ben benieuwd naar het filmpje..
 
cruiser zei:
hou nog even een slag om de arm....
maar dat een geringere bescherming toch blijft zitten voor langere tijd.
lange tijd bescherming..wel heel licht, maar daar werd niets over gezegd...:rules

Scherpe opmerking van Cruiser, naar nu blijkt.
 
@Tim, kunnen we het filmpje ergens vinden op het net? ben wel heel benieuwd naar de resultaten na de cola proef..
 
Vanavond met TIm hier nog over gehad.En was benieuwd hoe het ermee voor stond.

En ben zeer onder de indruk van Waxoil momenteel:-&
 
Ik denk dat hij momenteel druk is met:
- Monello Wax + Pot
- Auto van Dana
- Beetje dat gedoe met Carclean (lees het gewone werk)

Maar zal de test vast geen schade toe brengen verwacht ik. Hoe langer de test duurt, hoe beter.
 
Filmpjes zijn gemaakt, maar WaxOyl is de duidelijke verliezer. Doordat ik snel een aantal planningen rond moet maken, komt dit filmpje op de achtergrond. Zodra ik tijd heb, maak ik het filmpje.
 
Zou mooi zijn als WaxOyl zelf ook de resultaten onder ogen gaat krijgen. Met een reactie vanaf die kant;)