• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vanaf volgende dinsdag (30 april) breiden wij onze verzendoptie uit met Trunkrs naast PostNL!

Barro de Reus

Onze sociale man
Medewerker
12 mrt 2024
11
25
Trunkrs post forum v2-100.jpg

Waarom Trunkrs? Als je op werkdagen vóór 23:59 uur bestelt en ná 21:00 uur voor Trunkrs kiest, wordt je pakket dezelfde dag nog verzonden. Trunkrs levert tussen 17:00 en 22:00 uur, zodat je snel van je aankoop kunt genieten. En voor de vroege vogels onder ons: als je vóór 08:00 uur 's ochtends bestelt, kun je zelfs kiezen voor levering op dezelfde dag, en dat lukt in 98% van de gevallen!

Maar dat is nog niet alles! Trunkrs biedt een handige track en trace service waarmee je je bezorgadres kunt wijzigen en een notitie voor de chauffeur kunt achterlaten. Hun klantenservice staat voor je klaar via e-mail, chat en telefoon.

We kijken ernaar uit om je bestellingen met Trunkrs te versturen en je een nog betere ervaring te bieden!

Vragen over deze toevoeging? Stel ze hieronder :)
 
Mooie toevoeging voor als je haast hebt en/of je last-minute nog wat nodig hebt.
Ik neem aan dat gezien de extra service hier wel wat kosten aan verbonden zijn. Klopt dat?
 
Ik ken Trunkrs niet, maar vind hun reclame wel buitengewoon ongeloofwaardig:
"voor 23:59 besteld, zelfde dag verzonden"
Ik kan me niet voorstellen dat ze binnen 60 seconden op de stoep staan om een pakket op te halen (en denk ook niet dat er dan CC-personeel bezig is om de bestelling klaar te zetten).
 
Ik had er nog nooit van gehoord. Maar dit klinkt wel super!
Nachtdienstje vrijdagavond, bestellen. En dan zaterdag op dezelfde dag in huis! :cool:
 
Trunkrs is top. Ik ken ze van de Nespresso bestelling op dezelfde dag en van Mr-filet (dag van verpakken = dag van levering). Feilloos tot nu toe.

Post NL maakt er een potje van in onze wijk. Meerdere klachten ingediend bij ze. Prima reacties van hun klantenservice maar nul verbetering. Is regio en soms zelfs chauffeur afhankelijk maar inmiddels balen we als PostNL de vervoerder is.

DHL, UPS ook allemaal conform afspraak. Trunkrs doet daar nog een schepje bovenop! Mooie aanwinst.

@Tim Nog steeds gratis boven de 50 eu?
 
Nog geen ervaring maar goede berichten van gelezen, dus fijn om Trunkrs als betrouwbare vervoerder erbij te nemen zodat de bestellingen volgens afspraak geleverd worden op de aangegeven gunstige tijden.
 
Trunkrs is echt fantastisch, ik heb ook het idee dat er veel zorgvuldiger omgegaan wordt met je pakket.
Ik bestel heel veel voor een andere hobby bij een andere webshop die bijna uitsluitend trunkrs gebruikt (oceanstore en coral&fish store) en ben nog geen enkele keer teleurgesteld
 
Musclemeat wordt altijd door trunkrs geleverd. Werkt goed, fijn ook dat de bezorgwindow steeds kleiner wordt naarmate hij dichterbij komt