• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is je favoriete Shampoo?

Voor mij is meguiars Gold Class Car Wash Shampoo conditioner een super shampoo, op mijn donkere orientblauwe bmw geeft dit een mooi glans , heb 3 weken geleden een fles van 1890ml in de walmart gekocht voor 4 dollar :ja , die kon ik niet laten staan voor dat geld .
 
ik vraag nu eens af (gezien me gallon wolfgang bathe bijna op is)

hoeveel minder goed is een poorboys super slick n suds.
of op welke punten scoort shampoo plus minder.

shampoo plus heb ik zelf gebruikt, en vond ik ook een heerlijke shampoo (rook alleen iets minder als de wolfgang)
oke, hij voelde iets minder glad, en maakte iets minder schoon (kan ook door de dosering komen, ik gebruiktte de helft van aangegeven)
 
Ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid de SS&S, tijdje terug sour power besteld. vond dat maar niks. in vergelijking met dus de sour power, vind ik ss&s veel fijner werken. heb er een gallon van staan, met doseerpomp. Pomp gewoon een keer. of tweee bij een hele vieze auto. ik ben niet zo van de hele precieze doseringen ,^^
 
Eerst de Super Slick & Suds van PB geprobeerd, daarna Meguiars NXT Generation Car Wash Shampoo aangeschaft maar ondertussen weer overgeschakeld naar SS&S. Er staat trouwens een hoeveelheidje van 3780ml klaar. :party:
 
begonnen met NXT van meg's, opzich oke
overgegaan naar Goldclass van meg's, weinig verschil vond ik
toen de PB SS&S en Dodo BTBM.
SS&S is oke, BTBM vond ik super!
tussendoor ook nog de bilthamber super concentrated carwash gekocht, werkt naar behoren.
Maaaaaar....! ondertussen de BTBM de deur uit gedaan, want de WG Autobathe en de CG Glossworkz zijn binnen...!
Wat een HEERLIJKE shampoos..!! :ja

edit: de nieuwe wash en wax van meg's staat ondertussen ook hier, voor de auto's van ouders/broertje/zusje, zelf nog niet geprobeerd...
 
Ik ben ook erg benieuwd naar de Glossworkz en Auto Bath!

BTBM en Sour Power staan op de helft, dus tijd om wat shampootjes erbij te halen :ja

edit; ik gebruik tegenwoordig de sour power liever dan de btbm, puur om de geur! :heart_eyes:
 
Nog steeds heel tevreden over Poorboys World Super Slick & Suds. Heerlijke shampoo. Heb ook Mequiar's Gold Class Car Wash gehad vroeger, wat prikte dat spul aan je handen zeg. Na het wassen jeukte je handen als een gek. Als de SS&S op is wil ik een shampoo van DJ proberen.
 
ivo's zei:
dus..?
koop je m toch ergens anders.....

zo heel simpel is dat niet..
we bestellen immers veel bij CC omdat de service e.d. zo geweldig is.
je netjes te woord word gestaan, en je voor elk probleem een oplossing kan verwachten..

de shops die hem hier in nl verkopen, komen niet in de buurt van die klantvriendelijkheid.
en.. sorry, maar de eigenaar van die webshop waar hij veel van gekocht word.. is echt een %%$^&%$%$ in mijn ogen.
 
Wel simpel, als het er niet is ga je elders winkelen.
Worden hier spullen geshowd die uit andere NL winkels komen, en groupbuys uit de UK, spullen uit de US etc. Dit hoort er nu eenmaal bij.

Dat CC bovenaan staat qua klantvriendelijkheid en service dat is alom bekend, maar ze kunnen niet alles op de plank hebben liggen ( is onmogelijk voor een winkel ).

Dat een eigenaar wellicht een trekpop is, tja je hoeft niet bij 'm op de koffie, en een gallon shampoo is nou niet echt dat je zegt een garantieproduct ( kan komen er andere dingen in de weegschaal te liggen ).
Je logt in, besteld, betaald via i-deal, volgende dag je shampoo en klaar. Ik zou me er niet al te druk om maken ;)

Als ik al mijn spullen moest gaan halen bij een winkel die ik het in mijn ogen waard vind, dan ben ik 24/7 bezig met winkelen

Ik 'gun' het CC ook meer omdat het in mijn ogen 1 van de beste bedrijven in NL zijn, maar soms is het gewoon niet anders ( en dat weet CC ook hoor ;) )

Sterker nog, ik verbaasde mij een tijdje geleden dat Dibbuz / Dennis een review schreef over een product wat niet eens te koop is bij CC.
Heel apart, daar hij het post op een forum van zijn werkgever.
Het meest interessante is dat hij niet alleen Dibbuz van CC is, maar ook gewoon Dennis de mens die detailingbloed in zijn aderen heeft.
Hij krijgt gewoon de ruimte van zijn werkgever om dit te doen, dit geeft dus aan dat CC hier ook open voor staat ( waar ik méér dan blij voor ben, gebeurt immers niet altijd ! ( heb het Dennis destijds uitgelegd waarom ))

Kortom: no worries; OF je graast even bij de buurman, OF als het gewicht in de weegschaal te ver doorslaat en een 'gewetensbezwaar' hebt, dan bestel je gewoon bij CC

Maar goed; ik draaf weer eens te ver door ( mijn excuses, is bekend en ben er mee bezig ), het gaat om de favo-shampoo :)
Tot op heden is die van mij de Meg's Gold Class, komende wasbeurt gaat de Wolfgang Autobath er aan geloven en wellicht dat ik het ga herzien
 
autobathe ga je geen spijt van krijgen! :)
@ Aron, ik bestel denk ik zo'n 90% van al mijn spullen bij CC, juist om de redenen die jij noemt, maar er is inderdaad meer onder de zon dan wat CC aanbiedt (zoals hierboven beschreven wordt).
Anyways, do with it what you want :cool:
 
Vandaag gewassen met Dodo Sour Power.
https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Sour_Power_gloss-enhancing_shampoo_250ml_DJSP250_101236

Enne...heel eerlijk: ik vond het niets bijzonders!
Gleed niet echt heel fijn, reiniging niet opvallend en glas is moeilijk
te beoordelen. De shampoo was een :kado en ik ga m in de winter wel
gebruiken maar ik denk toch dat ik voor CG Glossworkz ga als vervanger voor de Meg NXT.
 
Vroeger gebruikte ik NXT en was daar vrij tevreden van.
Nu gebruik ik PB SS&S wat ik ook wel een fijne shampoo vind, maar door de vele goede reacties van andere forumleden heb ik mij der toch eentje van dodo besteld,...
Dodo Juice Born to be Mild,...
Ben benieuwd
 
Gebruik sinds kort de DJ Sour Power. Bevalt me uitstekend. Reinigt goed en is zuinig in gebruik. Als de auto licht vervuild is gebruik ik 1 dopje op een emmer van ong. 15 ltr. bij sterke vervuiling 2 dopjes op 20 ltr. Geeft mooie glans. Ruikt ook heerlijk, maar da's bijzaak. ,^^
 
Kan nog steeds niet kiezen dus blijf proberen,was wel graag met mothers wax california gold shampoo,wg autobathe,meguiars ultimate wash&wax(wintertijd)CG citrus wash+gloss(wintertijd)
 
gisteren de vivaro gewassen en dat was echt hard nodig,
na het foamen heb ik de emmer voor de eerste keer met een andere shampoo dan gold class gevuld, de megs was op dus het was tijd om dodo btbm te proberen.
naar mijn idee reinigd het iets beter en het wast iets fijner, megs is absoluut goed, maar btbm vind ik net even fijner.
na het drogen glom het bussie als een hondelul in de maneschijn..... euhh zon :grinning: