• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Salve a tutti! Voorstellen

Bida88

Detailing trainee
13 sep 2020
3
25
Dag allen,

Al jaren lees ik intensief mee op dit forum, maar nooit geregistreerd met een account om deel te nemen aan de interactie.
Allereerst dank voor het delen van de kennis, de goede tips en het creëren van een fijne leesomgeving.

Mijn passie voor auto's bestaat al sinds de kinderjaren, de passie voor detailen ontstond ergens rond 2006. Ik heb dan ook voorzichtig gezegd wel de nodige ervaring opgedaan. Ik doe het op hobbymatig niveau, mijn eigen auto en enkele mensen uit mijn netwerk die mij toevertrouwen (of er niks om geven en het graag uitbesteden :joy:).

Machinaal zit ik nog op DA niveau, rotary ervaring is er wel maar uit de goede moed ooit flink wat fouten gemaakt waardoor ik me er niet meer aan waag (zonder goede training of hulp althans).

Waarom nu wel registreren? Waarom ook niet, af en toe heb ik de nijging om mijn stem te laten horen in een topic of iemand te bedanken voor zijn input maar loop ik telkens tegen de luiheid van geen geregistreerd account hebben aan. Vandaag is de kogel door de kerk en hier ben ik dan, een voorsteltopic aan het maken.

Mijn autopassie is hoofdzakelijk Italiaans, alhoewel een liefhebber alle auto's kan waarderen.
Mijn eigen auto? Een Alfa Romeo Giulietta QV uit 2012 (met wat lichte modificaties naar eigen smaak).
Foto's waarin de auto niet op detailniveau in top conditie is, maar toch iets!
IMG_20200906_135639__01.jpg
IMG_20200718_142745.jpg
IMG_20200720_165341__01__01.jpg


Tot ergens in een topic!
Ciao..