• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mystery Box 2020: start verkoop 17 december om middernacht!

Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen die dit kopen snel teleurgesteld zijn haha :joy:
Ja hoor, die zijn er zeker geweest. Maar dan mag de box gewoon retour. Kan natuurlijk zijn dat de producten echt niet jouw ding zijn natuurlijk.
Ik doe mijn best om de boxen zo goed mogelijk samen te stellen en ik kan oprecht zeggen dat ik nooit een box heb gemaakt waar ik niet tevreden mee zou zijn.

Maar het blijft mensenwerk natuurlijk dus het is geen zekerheidje dat anderen dat ook zo ervaren.
 
Heb mijn eerste mystery box (50€) besteld! Gezien de ervaring met voorgaande acties had ik wel verwacht er snel bij te moeten zijn en ik zat dus om middernacht te F5'en. Voor mij geen probleem omdat ik dan toch nog niet slaap, maar kan me voorstellen dat het voor sommige vroege vogels jammer is dat ze zo niet van de actie kunnen profiteren. Geen idee of het ICT-technisch mogelijk is om de actie bijv. om 12:00u of 20:00u online te krijgen, maar dat is wellicht een idee voor de volgende keer.

Hoe dan ook, erg benieuwd naar de inhoud van de box, voor mij het "echte" kerstpakket dit jaar :)
 
Dit jaar ook voor het eerst een box besteld (die van €100) vorig jaar begon de actie om 20:00 meen ik me te herinneren. Vond het op deze manier ook niet erg, ondanks dat mijn wekker om 5 uur ging. Ben op tijd naar bed gegaan, wekker gezet om 23:59, box besteld en verder gaan slapen. Ging prima :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Quincy en Alex_G
Heb mijn eerste mystery box (50€) besteld! Gezien de ervaring met voorgaande acties had ik wel verwacht er snel bij te moeten zijn en ik zat dus om middernacht te F5'en. Voor mij geen probleem omdat ik dan toch nog niet slaap, maar kan me voorstellen dat het voor sommige vroege vogels jammer is dat ze zo niet van de actie kunnen profiteren. Geen idee of het ICT-technisch mogelijk is om de actie bijv. om 12:00u of 20:00u online te krijgen, maar dat is wellicht een idee voor de volgende keer.

Hoe dan ook, erg benieuwd naar de inhoud van de box, voor mij het "echte" kerstpakket dit jaar :)
Dat hebben we vorig jaar gedaan maar vanwege de lockdown en perikelen met PostNL hebben alles overhoop moeten gooien om zo snel mogelijk de boel in te pakken en te versturen om (hopelijk) alles voor de kerst binnen te hebben bij onze klanten.
 
Ronduit belachelijke actie!!! gisteravond bewust niets besteld i.v.m. 00.00 aanvang en vanmorgen 07.30 via app niet meer mogelijk om te bestellen.!
Bekijk het eens anders de gemiddelde detailer hier geeft honderden euro uit per jaar.
andere benadering is , laat je auto overspuiiten met een extra laag blanke lak.
daarna schuren met een blok en dan 3M polijsten afzegelen met lak.
Je bezit na deze behandeling een auto waar iedereen qwuia glans jalours op is
 
  • Grappig
  • Verbluft
Reactions: Tim, Jerre en RoyR
@fransb Wat had je anders verwacht? Het is een online actie, en gewild onder vele forum, en facebook leden...
Als je het een belachelijke actie vind, waarom probeer je dan uberhaupt een box te bestellen?
Beetje apart dit, maar goed.
Hopelijk volgend jaar beter ;)
Welkom op het forum trouwens!
 
Belachelijke actie...:eek:

Waarschijnlijk typefout. Twee letters vergeten re(actie) met zijn aankondiging

Zo'n beetje alle actie's zijn snel lopers, zoals je kunt lezen op het forum en sommige gelimiteerd. Dus als je dan wat wilt de wekker zetten

Toch jammer (weer eentje) van met kinderlijke reactie. Tim gaf het al aan met BF. Bij iedere actie is dr weer 1.

Ga je mond spoelen
1608233781023.png
 
Ronduit belachelijke actie!!! gisteravond bewust niets besteld i.v.m. 00.00 aanvang en vanmorgen 07.30 via app niet meer mogelijk om te bestellen.!
Bekijk het eens anders de gemiddelde detailer hier geeft honderden euro uit per jaar.
andere benadering is , laat je auto overspuiiten met een extra laag blanke lak.
daarna schuren met een blok en dan 3M polijsten afzegelen met lak.
Je bezit na deze behandeling een auto waar iedereen qwuia glans jalours op is
Ja, Frans. Er zijn tientallen pakketten verkocht vannacht.

We hadden zo'n 100 pakketten met 50% korting. Daar bleven mensen voor wakker (niet geheel gek). Als je de gok waagt om te gaan slapen, dan loop je de kans om achter het net te vissen.

We hebben duidelijk gezegd: wees er snel bij. Op = Op.

Bekijk het eens anders, 50% korting is heel uniek en we hoeven dit helemaal niet te doen. Maar we doen het toch.

Je opmerking over het spuiten en het schuren van je auto volg ik niet helemaal. Dat kost ook een veelvoud van die honderden euro's per jaar. En de gemiddelde detailer geeft eerder een paar tientjes per jaar uit.

P.S. De laatste € 50 box werd vannacht om 04.19 verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Ja, Frans. Er zijn tientallen pakketten verkocht vannacht.

We hadden zo'n 100 pakketten met 50% korting. Daar bleven mensen voor wakker (niet geheel gek). Als je de gok waagt om te gaan slapen, dan loop je de kans om achter het net te vissen.

We hebben duidelijk gezegd: wees er snel bij. Op = Op.

Bekijk het eens anders, 50% korting is heel uniek en we hoeven dit helemaal niet te doen. Maar we doen het toch.

Je opmerking over het spuiten en het schuren van je auto volg ik niet helemaal. Dat kost ook een veelvoud van die honderden euro's per jaar. En de gemiddelde detailer geeft eerder een paar tientjes per jaar uit.

P.S. De laatste € 50 box werd vannacht om 04.19 verkocht.
Gemiddelde detailer geeft een paar tientjes per jaar uit? Hmmm ik moet dan toch iets aan m’n koopgedrag gaan doen .
P.s. Leuke actie, een poos niet online geweest maar 1 bemachtigd.
 
  • Grappig
Reactions: Krullenbol
Wow ik weet niet wat jullie hebben gedaan bij postnl maar zag dat die vandaag bezorgt gaat worden!! :party:
 
Laatst bewerkt door een moderator: