• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eindelijk: aan het testen met geweldige transparante emmers!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
De foto's zeggen genoeg!

PXL_20210108_153104407.jpg
PXL_20210108_164907868.jpg
 
:eek: Zo te zien emmers met 3 versterkingsranden boven het draaipunt van het hengsel, en één eronder, maar wat ik me afvraag: @Tim is het hengsel lang genoeg dat je ook de emmer nog gewoon kan tillen (of is dit gezichtsbedrog doordat de foto heel dichtbij de emmer is genomen)?
 
Laatst bewerkt:
Gaaf!
Alleen om nou zelf 3 nieuwe emmers, met 3 gamma seals, 3 stickers, en 3 snappy hand grepen te gaan bestellen... :eek:
 
  • Grappig
Reactions: Tim
Ben benieuwd naar de stevigheid t.o.v. de andere emmers in het assortiment.
Zien er goed uit, zeker de stickers.
 
Zolang mijn gritt guards het doen ga ik geen nieuwe kopen. Maar voor nieuwe detailers kan dit een uitkomst zijn. Ik vond het destijds best een investering en heb er daardoor ook langer mee gewacht dan handig was.
Zorg wel meteen dat er goede handgrepen op zitten. Dat vond ik best een irritatie dat ik voor dergelijk dure emmers een losse handgreep moest kopen die wel comfortabel is.
 
Ik vind de emmers er netjes uit zien. Wanneer ze net zo sterk zijn als de andere emmers in het assortiment, dan zouden dit best wel eens mijn volgende emmers kunnen worden. Ik moet hierbij wel opmerken dat ik nog emmers heb.
Het zou mooi zijn wanneer nu na jaren er eindelijk een alternatief is voor de relatief dure (vanwege transport) Amerikaanse emmers.
Ook heb ik vaak gelezen dat doorzichtige emmers op de verlanglijst stonden. Ook deze wens lijkt ingevuld te worden.
 
  • Leuk
Reactions: Tim