• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Website doet raar??

schaef

Detailing guru
23 sep 2015
2.736
193
57
De website doet vreemd want ik niks meer toevoegen aan verlanglijstje krijg ook een heel ander soort lijst te zien en moet bij het kiezen van product een lijst maken of kiezen???

Is er een update geweest??
 
Er is inderdaad een en ander veranderd zo te zien. Bij mij (Laptop W10 + Firefox) werkt alles wel goed. Kan producten toevoegen aan mandje en verlanglijst. Ik zie nu dat je meerdere verlanglijstjes kan maken. Vind ik persoonlijk niet handig, bovendien laat hij standaard niet alles in je verlanglijstje zien, maar maar 8 items. Nu moet je aardig wat meer klikken voordat je bij je bestemming bent. Ben ik geen fan van. Zeker niet als je op je mobiel kijkt en dat doen neem ik aan de meeste gebruikers op CC ook.
 
  • Leuk
Reactions: schaef en Martin
Hier werkt het prima (Chrome). Je kunt nu meerdere verlanglijstjes maken inderdaad.
Bijvoorbeeld eentje voor Must-Haves, Wanna-Haves en Voor-de-Heb. Of bijvoorbeeld wensenlijstje Polijsten, wassen etc.
Je hoeft geen meerdere aan te maken natuurlijk, geen verplichting.

Kijk eens bij Mijn account en dan onder Verlanglijst.
Wellicht kan @Tim er wat meer over zeggen?
 
Ik heb de laatste tijd geregeld dat ik producten wil toevoegen aan het verlanglijstje, maar dat vervolgens de pagina "Mijn account" geopend wordt.
 
  • Leuk
Reactions: Ongewassen
Misschien moet ik vaker wat bestellen, oftewel in het winkelmandje plaatsen, maar nog steeds problemen met het verlanglijstje.

@Tim @Dibbuz hebben jullie een idee hoe dit kan?
 
Ik heb nu ook een probleem met een verlanglijstje, ik wilde graag Collinite 845 erop zetten, maar dat lukt niet en ook in het verlanglijstje kan ik hem met de SKU niet vinden.
 
Ik ervaar de laatste tijd als ik een bericht plaatst. Dat het even duurt voordat hij ook werkelijk is geplaatst. Dus als ik nu klik op "plaats reactie" dan is het net of de boel even vast loopt.
Dit ervaar ik op mijn Samsung Galaxy S21 Ultra, maar ook op mijn computer met Google Chrome.
 
Ik heb nu ook een probleem met een verlanglijstje, ik wilde graag Collinite 845 erop zetten, maar dat lukt niet en ook in het verlanglijstje kan ik hem met de SKU niet vinden.
Was je ingelogd in de winkel? Want dat is wat anders als het forum. Had het zelfde probleem onlangs.