• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

ik heb de promo video gezien en een reactie van de forensic detailing, ik vind hem echt een mooie kerel maar volgens mij wordt hij een beetje gesponsord door Bilt Hamber ;)
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Nogmaals, echt een mooie kerel, ik kijk graag naar zijn video’s maar toevallig bij hem komt altijd BH goed uit de test.
een beetje vergelijkbaar met bijv. Pam the organizer (carpro) en jamie the cleaner (P&S).
Deze gasten hebben veel viewers en verdiend hun geld met YouTube , ik heb heel veel van de video’s gezien en nu ben ik van “toevallig “ naar “suspicious” gegaan.
 
Al die gasten worden betaald en/of gesponsord.

Beste voorbeeld is Paul Dalton. Die werd toen gesponsord door Festool. Naderhand is de samenwerking gestopt en wie het ook waagde om het woord Festool te zeggen op z'n Facebook pagina, werd geblokkeerd of de post werd verwijderd. Hoe sneu ben je dan...

Ik kijk bewust niet naar dat soort gasten want ik irriteer me mateloos aan dat IKAB en IWAB gehalte. Het heeft allemaal een hoog "wij van wc eend"....
 
Uiteraard worden ze gesponserd als je zo een kanaal hebt, ook die van Forensic Detailing. Maar ik heb wel het idee dat hij eerlijk is in zijn reviews aangezien hij zeer veel producten test en niet per se steeds dezelfde merken die testen winnen. Hij zegt dan ook waarom ze de test winnen en soms kan het gewoon aankomen per punt bv door de goedkoopste prijs per apllicatie. En ik denk wel dat de meeste mensen hier het eens zijn over de Bilt-Hamber Touch-Less, Auto Foam, Korrosol, Surfex-HD dat die allemaal wel echt zeer goed zijn. Hun super geconcentreerde shampoo Autowash ben ik mindere fan van. Hij doet alles zeer goed en alles wat een shampoo hoort te doen, maar ik heb wel graag een lekker geurtje en deze is gewoon geurloos.
 
  • Leuk
Reactions: schaef en AndyVR
Ik vind forensic detailing wel geinig om te kijken en veel van wat hij zegt kan ik me ook redelijk in vinden. Hij zal vast in meer of mindere mate wel eens wat toegeschoven krijgen van een merk maar hij komt bij mij nog redelijk neutraal over .Dat bilthamber nou qua prijs/kwaliteit goed eruit springt vind ik op zich niet zo raar. Dat gezegd hebbende imo heeft ieder merk in zijn range artikelen zowel “winnaars” maar ook vaak een paar “verliezers” zitten bovendien heeft iedereen ook nog zijn eigen voorkeur/visie op detailing.
 
Op papier ziet er goed uit, maar, is het niet beter om te wachten tot iemand een paar testen kan doen?
kijk maar naar Gyeon glass +, op papier echt een top product maar volgens mij een mislukking
Daar zijn wij dus ook een beetje bang voor. Product voor gigantisch gehypt maar als het toch niet verkocht dan hebben we heel wat flessen staan.
De minimale bestelhoeveelheden bij Bilthamber zijn erg hoog om het de moeite waard te maken.
We gaan begin januari kijken naar een bestelling!
 
Bilt Hamber is een soort no-nonsense merk, ik ben ook erg fan van dit merk en denk dan ook dat het wel mee zal vallen met de glasreiniger en dat het echt wel werkt.

Forensic detailing kijk ik ook graag en zal gerust door BH gesponsord worden maar je ziet dan ook dat het zijn werk doet in de vergelijkingen als daar eerlijk over gedaan word natuurlijk wat je nooit weet.
En een ieder heeft zo zijn of haar voorkeur wat merk betreft en ik ben fan van BH en Gyeon en Nanolex waar ik dan de producten van gebruik die mij het beste passen.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Daar zijn wij dus ook een beetje bang voor. Product voor gigantisch gehypt maar als het toch niet verkocht dan hebben we heel wat flessen staan.
De minimale bestelhoeveelheden bij Bilthamber zijn erg hoog om het de moeite waard te maken.
We gaan begin januari kijken naar een bestelling!
Ik koop hem zeker tesamen met de Atom-Mac en misschien ook nog 5l Touch-Less.
 
Hier zijn nog een paar testen. Kijk niet naar de smerige setup van die gast :laughing:

En nog één.

Ziet er wel heel goed uit zo te zien.

Ik vind dat Bilt Hamber toch wel een staal zou mogen sturen naar een bedrijf zoals dat van jullie. Dan kunnen jullie zelf beoordelen hoe goed een product is of niet. Wordt dit nog gedaan?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: RoyR en Josie
Die bh traceless ziet er effectief uit op het filmpje maar hoe revolutionair kan een glascleaner zijn? Leuk om een keer te proberen maar er zijn wel meer merken die goede glass cleaners in de range hebben.
Ik hoop zelf dat er nog een keer een merk komt met een dressing om plastic delen te echt langdurig mooi zwart te krijgen/gevoed te houden.
 
  • Leuk
Reactions: Drifter
Dat denk ik zelf ook een beetje. Hoeveel kun je daadwerkelijk verbeteren aan een glasreiniger. Revolutionair lijkt me niet echt mogelijk. Maar ik laat me graag verbazen.

Vwb dat plastic. Ik denk dat langdurig beschermen EN op kleur houden lastig is. Voeden geeft een slechte hechting voor een sealant en sealen geeft slechte voeding.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Ik heb al gezien bij Bilt-Hamber maar de prijs om het thuis te laten leveren is absurd. Waarschijnlijk is dat misschien omdat de UK niet echt meer bij de EU hoort.

Hoe revolutionair een glasreiniger kan zijn? Ik denk best wel heel groot. Het is simpel om een IPA oplossing te maken met een lekker geurtje, maar Bilt-Hamber heeft hier toch wat meer gedaan. En ik moet ook zeggen dat ik Invisible Glass gebruik van Stoner, maar tot hiertoe heb ik nog geen enkel spray and whipe glasreinigers gevonden die extreem smerige ruiten aan de binnenkant mooi krijgen. Ik grijp steeds in extreme gevallen naar een emmertje warm water met 30ml Unger in. En dan met vochtige microvezeldoek het vuil afnemen en nawrijven met glasdoek. Heeft me nog nooit teleurgesteld. Alleen is het wel een heel gedoe dan met een simpel spray and whipe reiniger. Dus als ik nu zie dat de Trace-Less met super wetting capaciteit het vuil en vet zo goed weet op te lossen en in de doek kan laten opnemen zonder open te wrijven, dan is dit de glasreiniger die ik zoek.
 
  • Leuk
Reactions: Drifter
Zoals ik al zei, ik laat me graag verbazen. Tot nu ben ik enthousiast over wat Bilt Hamber beloofd en doet. Dus kom maar op. Glasreinigers zijn zowiezo al een ding. Ik ben al dolgelukkig met autoglym voor de binnenkant. Schoner heb ik ze nog nooit gehad, maar het kost wat tijd. Voor de buitenkant ben ik icm de glaco nog opzoek naar een onderhoudsreiniger.
 
@Morpheus02007 ,en zo heeft iedereen zijn eigen behoeftes/ervparingen zelf ben ik nooit geconfronteerd met extreem smerige ruiten aan de binnenkant . Ik maak ze ook niet elke wasbeurt schoon (buitenkant wel) .
Wat ik me trouwens wel bedenk is dat wanneer de BH traceless echt veel effectiever zou zijn dan bv Gyeon glass dan zou ie waarschijnlijk ook een stuk effectiever mijn laagje Nanolex glass coating aantasten…
@Drifter wat bedoel je met “glasreinigers zijn sowieso al een ding” ? Heb je Gyeon glass al eens geprobeerd?