• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

APC

Riez

Detailing guru
26 jun 2016
332
120
Om erg vieze kunststof instaplijsten in een truck te reinigen zit ik aan een APC te denken; met een interieurreiniger krijg ik ze niet schoon, de vervuiling blijft terug komen cq gaat niet weg; ik zou dan eigenlijk een APC zoeken die je niet met (veel) water af hoeft te spoelen maar alleen af hoeft te nemen (liefst met een droge microvezel doek en anders met een vochtige); ik zag op internet ook wat filmpjes voorbijkomen van een detailer die zwaar verontreinigde interieurs schoonmaakt met een APC, met een kwast inborstelt en afneemt met een doekje;
Bij BH Surfex staat bijvoorbeeld op de website dat het goed afgespoeld moet worden om witte vlekken te voorkomen en dat wil je niet in het interieur;
Heeft iemand ervaring met een APC voor dit doel? Zou bijvoorbeeld Green Star van Koch hiervoor geschikt zijn?

• Leuk
Reacties: Cordoba
Ik zou het in zo'n geval eerder zoeken in een speciale reiniger voor kunststoffen en niet een APC. Ik weet niet welke middelen je hebt geprobeerd, maar heb je bijvoorbeeld ook aan Monello Matte Opaco gedacht?

• Leuk
Reacties: RedCat