Ik zou beide niet op een warme auto gebruiken. Het water verdampt sneller waardoor je al snel een waas of strepen krijgt.Hoe verhoudt de Phat Neut zich ten opzichte van ONR? Ik lees dat de eerste ook met warm weer gebruikt kan worden. Van ONR kan ik dat niet terug vinden.
Veel mensen denken dat schuim juist goed is. Een dikke schuimlaag zorgt er alleen maar voor dat je washmitt verzadigd raakt met schuim en daardoor de vervuiling niet ‘oppakt’. Ook uitspoelen gaat moeilijker. Je kunt een rinseless gebruiken als vervanger van een normale shampoo en je gewone routine aanhouden. Je auto wordt schoon zonder krassen.Ik ben ook niet voor een rinseless wash maar je merkt wel dat als je zo wast dat het heel anders voelt dan een normale shampoo en het werkte gewoon goed.
Voor lichte vervuiling zou ik het ook zeker aandurven maar het gebrek aan schuim voelt gewoon vreemd voor mij maar dat is ook deels wennen natuurlijk.
Het is in ieder geval een anders dan anders product en dat vind ik gewoon tof. Zij hebben iets gemaakt wat nog niet eerder is gemaakt en dat is altijd bijzonder.
Hier getest op zeer warme zwarte lak. Persoonlijk zou ik het niet doen.Ik zou beide niet op een warme auto gebruiken. Het water verdampt sneller waardoor je al snel een waas of strepen krijgt.
Idd... je hebt 2 soorten schuim. Schuim dat komt van kunstmatig toegevoegde "foaming agents" om lekker veel te doen schuimen maar eigenlijk alleen maar voor de show zijn en er voor zorgt dat het vervelend wordt om de auto af te spoelen. En dan heb je bv Bilt Hamber Auto Wash, een shampoo zonder lekkere geuren en massa's schuim, maar hier komt het schuim echt van surfactants en reinigingsmiddelen waardoor deze zeer makkelijk af te spoelen is zonder residue. Daarbij is die ook nog eens zeer goed in het reinigen, glad, ultra geconcentreerd met 1:2000 en zou anti-corrosie inhibitors bevatten. Is ook de enige shampoo van al de shampoos die ik heb dat er voor zorgt dat mijn ruiten crystal helder zijn na de wasbeurt. Ik hoef dus niet met een glasreiniger of detailer mijn ruiten na te lopen. Dus idd...veel schuim zegt niets over de kwaliteit van de shampoo.Veel mensen denken dat schuim juist goed is. Een dikke schuimlaag zorgt er alleen maar voor dat je washmitt verzadigd raakt met schuim en daardoor de vervuiling niet ‘oppakt’. Ook uitspoelen gaat moeilijker. Je kunt een rinseless gebruiken als vervanger van een normale shampoo en je gewone routine aanhouden. Je auto wordt schoon zonder krassen.