• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

1 product voor rubbers, trim en banden ed.

Suze

Detailing trainee
30 nov 2025
18
25
Ik ben opzoek naar een middel om alle kunststof, rubbers, banden en dergelijke te onderhouden. Het moet tevens het vastvriezen van de deuren tegengaan en bij voorkeur ook te gebruiken zijn op de rubbers van m'n wasmachine, vaatwasser, koelkast en vriezer.

Ik heb momenteel thuis:
- Valma Polishine
- Dodo Juice Taint it Black
- Een fles PR van de concurrent
Ik zag via de zoekfunctie:
- Stjärnagloss Gummi

Met welk middel kan ik de rubbers het beste schoonmaken? Ik heb PBW Spray and Wipe.

Hebben jullie nog tips of ideeën?

Laatst bewerkt:
Ook al heb ik de Gummi nog niet veel gebruikt, als je maar één product wilt inkopen zou ik de Gummi nemen.
Ik gebruik op deurrubbers Natural Look, maar die is niet erg bestand tegen regen.

Beide lijken ook te gebruiken om het oppervlak te reinigen.
Breng het eerst dun aan en neem het gelijk weer af met een oude doek.
Als de kleur donker(der) is, dan komt er vuil los.
Daarna ruimer aanbrengen volgens de gebruiksaanwijzing.

Ik zit te denken om dat nieuwe product van nanolex te proberen, die schijnt iig voor rubbers en banden te zijn. Kunststof weet ik niet, maar zal vast ook hier toepasbaar op zijn gok ik.