• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

1 van mijn aankomende projecten

A110

Detailing rookie
20 jul 2008
169
17
Hieronder alvast wat foto's van mijn aankomend project, duurt nog wel 5 weken, heb dan pas vakantie, maar mijn handen jeuken om te beginnen.

Auto is 5 jaar oud en staat dag en nacht onder de lindenbomen :sob:
De auto wordt een paar keer per jaar met de hogedrukspuit afgespoten. Ja je leest het goed alleen maar afgespoten. ]-0


Gr. Jeroen
 
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hier is wel EER aan te behalen.

Vaak zie op lichtere lakken wat minder terug van je inzet, maar dat is bij deze wel anders.
Al vast heel veel sterkte !
 
Doet mij denken aan een Renault Clio, maar dit kan niet het model van 2003 zijn gezien de ronding van de wielkast. Lijkt mij daarom op z'n vroegst 2005.
Als het een Clio is natuurlijk... De daklijn verraadt net te weinig, bolvormige ruit loopt wel zichtbaar door na die rand, maar zegt mij net te weinig.
De foto van de spiegel is onder een te lastige hoek gemaakt. Ik kan de exacte vorm niet inschatten. Als ie vrij slank en lang (lees: ver uitsteekt) zou het die van een Laguna kunnen zijn. Die kunstof rand hoort volgens mij niet bij een Laguna of Megane. Ik dacht dat de spiegels standaard meegekleurd zijn bij die modellen.

Ach just a little guess, ik ben überhaupt geen Renault kenner.
 
@ Anabasis: de auto is volgens mijn een Laguna II Phase I 5-deurs. Zie de wielen. Andere Renault modellen hebben overigens ook andere wielkastranden.
 
Nee, changed my mind. kDenk toch dat het een Laguna is, de rand, styling van de deur direct onder het raam verraadt het volgens mij.
Spiegel zou dan idd redelijk slank en langwerpig zijn. Wielkast klopt en velggrootte past ook beter bij een Laguna dan bij een Clio.
En de leeftijd van 5 jaar klopt dan ook. Yes, it's a Laguna.
 
...jammer DKBM you beat me. Je bent zeker een kenner: Laguna II Phase I 5-deurs. Hoe verzin je het? Ik ben totaal niet bekend met de typeaanduidingen van Renault.

Ach, niet slecht voor iemand die geen Renault kenner is.
 
Ik ben ook geen Renault kenner (m.u.v. Jean Reno) maar het valt me wel op dat veel (let wel - ik zeg NIET 'alle') bezitters van Franse auto's er slordig mee omspringen. Van die "het is maar een vervoermiddel" types... :|~*
 
Sven S8 zei:
Ik ben ook geen Renault kenner (m.u.v. Jean Reno) maar het valt me wel op dat veel (let wel - ik zeg NIET 'alle') bezitters van Franse auto's er slordig mee omspringen. Van die "het is maar een vervoermiddel" types... :|~*

:klap

Wel leuk project! Sla maar vast een Kg blok klei in :D
 
Het is inderdaad een Laguna II phase I 5 drs hatchback 2.0 16 v turbo.
Fijne auto om mee te rijden.

En het word inderdaad een heel project.

Jeroen