• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

10 INTERESSANTE car care vragen beantwoord: deskundig advies direct van EXPERTS!

Abel

Writer of Bling
Medewerker
Tester of Bling
11 sep 2020
78
130

Ontdek de antwoorden op de meest prangende vragen in onze nieuwste video, waar Tim en Dennis diep duiken in de reacties om jullie vragen te tackelen. Ontvang direct uit de eerste hand tips en adviezen van onze experts om jouw autodetailing skills naar een hoger niveau te tillen. Droom je ervan om jouw vraag in de spotlight te zien tijdens onze volgende Q&A sessie? Het enige wat je hoeft te doen is je vraag achterlaten onder één van onze video's. Jouw nieuwsgierigheid kan de sleutel zijn tot het uitlichten van jouw vraag in onze toekomstige vragenvideo. Laat deze kans niet liggen en wie weet wordt jouw vraag de ster van onze volgende aflevering!

Behandelde vragen in deze video:
00:11 Wat is de beste druk voor een hogedrukreiniger?
01:00 Hoe drogen jullie een auto na de prewash? Geeft dat geen krassen?
02:57 Hoe krijgt ik roest van mijn remschijven af zonder ze te demonteren?
04:18 Hoe kom ik aan de informatie wanneer klantendagen en workshops worden gegeven?
05:35 Welke glascoating gebruiken jullie voor de auto's die jullie behandelen?
08:41 Werkt de lakdiktemeter ook op aluminium panelen?
09:27 Moet je in de winter je auto vaker wassen vanwege het strooizout?
11:07 Had Yentl geen Iron remover en Isopropyl alcohol moeten gebruiken in de Detailquest?
13:23 Hoe haal je verfspatjes van je autolak af zonder te krassen?
16:06 Ik krijg mijn ruiten maar niet schoon, hebben jullie de ultieme tip?

Besproken producten
Bilt-Hamber ontroest-gel
Bilt-Hamber roestbeschermer
Autoglym Glass Polish
Lakdiktemeter

Detailquest
Duik in de wereld van autodetailing met de Detailquest Challenge! Ben jij gepassioneerd over het perfectioneren van je auto's uitstraling en altijd op zoek naar nieuwe technieken om je vaardigheden te verbeteren? Dan is dit jouw kans! Stuur ons een e-mail op detailquest@carclean.com met jouw motivatie en wat je hoopt te leren. Vertel ons waarom juist jij een plek verdient in onze volgende aflevering, en wie weet sta jij straks te stralen op ons YouTube-kanaal naast Tim, Johan, of Dennis!

Dit is meer dan alleen een uitnodiging; het is een kans om de fijne kneepjes van het vak te leren, je netwerk uit te breiden en deel uit te maken van onze gepassioneerde community. En het mooiste van alles? Deelname kost je niets. Wacht niet langer, grijp deze unieke kans en schrijf je vandaag nog in. Wie weet ben jij de volgende ster in de wereld van autodetailing!