• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

12,5% korting op het hele assortiment tijdens de Vaderdagactie!

Abel

Writer of Bling
Medewerker
Tester of Bling
11 sep 2020
78
130

Carclean vaderdag photoshop.jpg

12,5% korting op het hele assortiment!

Zondag is het Vaderdag! Daarom geven wij van woensdag 15 t/m vrijdag 17 juni 12,5% korting op het gehele assortiment met de code Vader22 (m.u.v. voordeelbundels, Car Care Cards en 'AVA of Norway'). Zo scoor jij op tijd een vaderdagcadeau voor een mooie prijs!​

Nieuwe Monello producten met korting

Geldig van woensdag 15 t/m vrijdag 17 juni
monello matte.jpg

Monello Matte Opaco Interior Cleaner!
Interieurreiniger met een matte finish. Met actieve geurverwijderaar. Geschikt voor alle interieurdelen, zoals kunststof, vinyl, textiel en glad leer. Laagschuimende formule met reinigende bestanddelen, voor het mild maar grondig verwijderen van o.a. vuil, vet,- en olievlekken en geurtjes.

Nu met 50% korting!*
Van €10,99 voor €5,49

*Maximaal 1 per persoon. 200 flessen beschikbaar. Op = op!
monello.jpg

DAP EVO Vaderdag Set

Gelimiteerd en eenmalig samengesteld voor Vaderdag:
Zeer complete DAP EVO set met o.a. de nieuwe en nog niet los verkrijgbare Monello Premio 125 en 89mm polijstpads!

Nu met 28% korting!*
Van €314,39 voor €225
*Maximaal 1 set per persoon. 25 sets beschikbaar. Op = op!

Banner-large_2.jpg

20% korting op Sonax met kans op toffe prijzen!

In samenwerking met SONAX hebben we tijdens onze vaderdagactie een toffe winactie voor jullie. Naast de 20% korting op het gehele assortiment van Sonax maak je kans op mooie prijzen.

1. Koop je 1 SONAX product met een minimale waarde van € 10, dan maak je kans op één van de 20 GP Magazines
2. Koop je 2 SONAX producten met een minimale gezamenlijke waarde van € 20, dan maak je kans op één van de 10 Rinus Veekay caps
3. Koop je 3 SONAX producten met een minimale gezamenlijke waarde van € 30, dan maak je kans op één van de 5 Rinus Veekay 1:18 schaalmodellen t.w.v. € 80
4. Koop je 6 SONAX producten of meer met een minimale gezamenlijke waarde van € 60, dan maak je dubbel kans op één van de 5 Rinus Veekay 1:18 schaalmodellen t.w.v. € 80

Geweldige dagaanbiedingen

Ook tijdens Vaderdag zijn er weer toffe aanbiedingen die je niet wilt missen!
Geldig van woensdag 15 t/m vrijdag 17 juni

Bekijk alle aanbiedingen op: https://www.carclean.com/nl/aanbiedingen
 
Jammer dat op de meeste polijstmachines en andere producten een 'Actie' label zit waardoor de korting niet geldt. ;) Naast dat je bij een aantal machines dit niet echt als 'Actie' kan aanmerken omdat ze elders goedkoper zijn.

Voorbeeld: https://www.carclean.com/nl/xfe-15-150-18-0-ec-5-0-set-accu-excentrische-polijstmachine-18-volt.html en https://www.nonpaints.com/nl/flex-x...ische-polijstmachine-150mm-in-koffer-2-accu-s.

Maar verder ga ik vast wel weer wat bestellen :))
We krijgen de vraag uiteraard vaker maar als we de machine voor die prijs moeten verkopen dan verkopen we hem liever niet en adviseren we je hem daar te kopen. Als er dan iets mee is dan mogen zij het voor die paar centen oplossen.
Dan koop je bij ons de pads en polijstmiddelen met de korting en daar de machine. Wij blij en jij blij :)

Het wordt echt steeds gekker met sommige shops, die zijn gewoon doelbewust bezig om de hele markt te verzieken.
 
Ik was poosje geleden een plastic schroefje van m’n Flex kwijt. CC heeft dit alles keurig geregeld om deze te bestellen bij Flex aan aan mij op te sturen.

ik snap dat ze zulke apparatuur niet willen verkopen met slecht 3-4% marge en alle verkoop risico’s van dien.
 
Jammer dat op de meeste polijstmachines en andere producten een 'Actie' label zit waardoor de korting niet geldt. ;) Naast dat je bij een aantal machines dit niet echt als 'Actie' kan aanmerken omdat ze elders goedkoper zijn.
Je gaat toch niet voor die 3 tientjes lopen miepen? Service en een goed advies is ook wat waard...

Ik trek dat zo slecht hè, dat geneuzel dat het op internet goedkoper is, ik heb dagelijks met dat soort prietpraat te maken. Ik ga niet eens meer in discussie, lekker op internet bestellen maar niet bij mijn komen uithuilen als er wat met de machine is.

Wij rekenen 35 euro kosten voor een machine die gerepareerd moet worden, ook al is het een garantie kwestie, als de machine niet bij ons gekocht is, wij werken namelijk ook niet gratis anders waren we wel vrijwilliger geworden :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ik was poosje geleden een plastic schroefje van m’n Flex kwijt. CC heeft dit alles keurig geregeld om deze te bestellen bij Flex aan aan mij op te sturen.

ik snap dat ze zulke apparatuur niet willen verkopen met slecht 3-4% marge en alle verkoop risico’s van dien.
Het is echt een paar tientjes wat er aan verdient wordt. Dat is gewoon ongezond op zo'n bedrag waar ook nog eens garantie op gegeven moet worden als het nodig is. Apparaat wordt gratis verzonden, er moet een doos omheen, er zijn stockingskosten, een medewerker moet het apparaat pakken en inpakken, opvulling in de doos etc. etc.. Als er iets is binnen 6 maanden mag het apparaat op kosten van de webshop retour, doorgestuurd worden naar de leverancier, weer opgestuurd worden naar de klant en dan duik je als webshop al in het rood. Iemand met enigszins gezond verstand snapt dat het uit de lengte of uit de breedte moet komen.

Het spijt ons zeer maar wij willen er ook nog wel iets aan overhouden ik vind @Tim een geweldige kerel maar ik werk helaas ook niet voor nop.
En ja dan verkopen we het apparaat maar liever niet, het is niet anders.
 
Je gaat toch niet voor die 3 tientjes lopen miepen? Service en een goed advies is ook wat waard...

Ik trek dat zo slecht hè, dat geneuzel dat het op internet goedkoper is, ik heb dagelijks met dat soort prietpraat te maken. Ik ga niet eens meer in discussie, lekker op internet bestellen maar niet bij mijn komen uithuilen als er wat met de machine is.

Wij rekenen 35 euro kosten voor een machine die gerepareerd moet worden, ook al is het een garantie kwestie, als de machine niet bij ons gekocht is, wij werken namelijk ook niet gratis anders waren we wel vrijwilliger geworden :rolleyes:

Hoho, het ging mij niet om er op te wijzen dat de machine voor drie tientjes goedkoper is bij de buren. Uiteraard koop ik dan liever bij Carclean. Het ging mij om de voorwaarden van deze actie of een vergelijkbare kortingactie, of dat nu bij Carclean, Praxis of een Gamma is.
 
Ja ik heb je berichtje opnieuw gelezen en het klopt wat je zegt. Excuses. Het is een beetje raar geformuleerd daardoor de misvatting.
 
Ik had al een soortgelijk idee, even kijken of ik de auto of de fiets pak (zowel afhankelijk van mijn boodschappenlijstje als van de temperatuur, bij 30+ graden ga ik niet fietsen. @Roy
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Fijne actie weer! Van mij ook een bestelling, samen met de cadeaukaarten die ik de 28e heb gekregen voor mijn verjaardag :D
Scheelde toch weer een flinke hap!

(En ja ik ben een vader :p )
 
  • Grappig
Reactions: dencoupe
Ik heb afgelopen vrijdag het hele pretpakket binnen gekregen. Dus morgen de auto van de vrouw opknappen. Wassen, kleien en dan de Dap Evo proberen. Heb er nu al zin in. Top service mede ook door Dennis. Ben nu al lijst voor het interieur aan samen stellen maar mijn zakgeld is ff op.