• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2 dikke krassen op mn s60

Hollywood

Detailing addict
10 mrt 2009
71
52
Hey medeforummers,

Van het weekend kwam ik smorgen bij mijn auto, daar zag ik meteen 2 diepe krassen van ca 10 cm elk: op de moterkap en het zijpaneel.
Ik ben er flink van over de flos. Ik ben nu een beetje aan het kijken wat de mogelijkheden zijn. Helaas kan de kras er niet
uitgepolijst worden ik kan hem met mijn nagel goed voelen en hij is goed wit ( op mn zwarte auto - basecoat?)

Ik zat nu te denken aan scratch repair omdat overspuiten te duur -wordt verwacht ik- en ik zelf dit nooit netjes kan repareren:'(

Hebben jullie tips / ervaringen met zulke krassen? ik ben echt een pietleut met dit soort dingen ik betrapte mezelf er al op dat ik op de volvo site zat te loeren:klap

Als de kras wit is,is deze helaas tot op de basecoat.
Het enige wat je kan doen is beetje bij beetje opvullen wetsanden en polijsten.
Of een spotrepairder de kras weg laten werken.

Als je wilt kan ik altijd wel eens blik werpen.

bartr123 zei:
Als de kras wit is,is deze helaas tot op de basecoat.
Het enige wat je kan doen is beetje bij beetje opvullen wetsanden en polijsten.
Of een spotrepairder de kras weg laten werken.

Dat zou ik erg op prijs stellen, maar ik ben zo'n noob wat dat betreft. Ik krijg al rillingen als de werkwijzes hier zie.
(overigs enorm respect voor mensen die dit zo kunnen)

Spot Repair is niet op alle plaatsen onzichtbaar mogelijk.

Op bijgesloten afbeelding de delen waar het wel onzichtbaar kan worden hersteld en waar vooral niet.

Balen van je auto trouwens.

bartr123 zei:

sorry voor de offtopic maar ehh.. krijg je er geen kras bij als je er een blik op werpt?! :-b

Maar ik denk dat je met de expertise van Bartr123 er wel een heel eind uit gaat komen hoor! :-)^