• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 jaar, beginner, Fiat stilo 2.4 abarth zwart

Welkom op ons forum.
Toen ik begon met detailen, was mijn eerste aanschaf een fles vloeibare was en 3 microvezeldoeken. Jij begint dus met een DAP en een mobiele brug!? Dat belooft! ;)

Kan je iets meer vertellen over die brug? Waar aangeschaft? Hefvermogen? (Evt. prijs?)
Telkens als ik met mijn verrijdbaar werkstoeltje rond de wagen aan het rijden ben om te polijsten, hunker ik naar zo'n hulpmiddel. :pensive:

Veel plezier met het detailen. En niet vergeten om de volgende keer foto's te nemen. :rolleyes:

Hallo vlerk,

De brug heb ik aangeschaft via marktplaats, eesn tijdje in de gaten gehouden omdat er vaak bruggen
 
Hallo vlerk,

De brug heb ik aangeschaft via marktplaats, een tijdje in de gaten gehouden en toen kwam deze voorbij de brug kan 3000 kilo liften en tot 1,20 mtr hoogte, en tjaa als ik ergens aan begin wil ik het liefst het wel direct goed doen vandaar deze aankopen, qua producten heb ik nog niet echt definitieve keuzes gemaakt heb nu vanalles ingeslagen en wil eerst het 1 en ander testen enz, en zal de volgende keer fotos maken van de werkzaamheden
 
  • Leuk
Reactions: Vlerk