• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

3,5 inch Dual Action Flexible Backing Plate en Spot Buffs Drill Adapter

-Vanquish-

Detailing addict
1 jul 2008
698
65
Ik vind het erg lastig om smalle delen van een wagen te polieren, ik denk daarbij bijvoorbeeld aan de deurstijlen. De 3,5 inch Dual Action Flexible Backing Plate biedt hiervoor een oplossing met de daarbijhorende 4 inch pads. Echter, ik ben er vrij zeker van dat die backing plate niet kan geplaatst worden op mijn festool.

De spot buffs drill adapter, is dit dan een manier om deze 3.5 inch backing plate te bevestigen op een handboor?
Heeft iemand daar soms ervaring mee of kunnen jullie mij iets anders aanraden?
 
Ik denk het wel ,tenzij festool andere oplossingen heeft maar dat weet ik niet..

Waarom kijk je niet eens naar de nieuwe bollen van Lake Country ,is eventueel ook een oplossing..?

Ik ga denk ik volgende keer maar eens eentje bestellen ,zit nu dus ook met het zelfde probleem als jou.
Een bol voor achter de deurklinken en voor in de deuropeningen + eventueel de velgen.
Daarvoor gebruik ik nu gewoon hand pads maar de resultaten zijn natuurlijk niet hetzelfde.
Voordeel van de G220 is dat ik wel met de 3.5" DA plate kan werken.
 
Ik weet niet zeker of die past op de 3.5"maar stuur Tim even een PM/email hij heeft wel een backingplate waar die drill adapter wel op past (ander schroefdraad vandaar) dus er is een oplossing dat ie op een boormachine kan.
 
Het is nog niet voor direct, maar ben toch aan het uitkijken naar een oplossing.
Dus eventueel een 3.5" backing plate (Tim, ik contacteer je daar ooit wel es voor ;)) of misschien zo'n bol.