• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

66'er Mangogreen Kever... Superlaag... superschoon!

Om even 1 toepasselijke smiley te gebruiken: :love :love :love :love :love

Wat een donders mooie kever!
En wie laag wil zijn moet pijn lijden:lol dus ook pijn in de rug bij het polijsten:-"

Hopelijk ga ik deze kever in deze prachtige staat ook spotten op het DAF op het TT-circuit van Assen in Juni:love

even off-topic:ja : niet de flesjes e.d. los op de lak zetten:klap
Deed ik zelf ook:-" , maar na wat Tim ons liet zien tijdens een clinic gebeurt dat niet meer:-)^

Nu vind ik een VW Kever onwijs ( niet nieuwe type ! ), hij staat er super netjes bij :love

Enig puntje van kritiek, welk overigens puur persoonlijk is, de positionering van de velgen: helemaal weggestopt in de wielkast.
De extreme verlaging brengt in mijn ogen geen meerwaarde aan helaas.

Maar hoe dan ook, pet af voor de waanzinnige kever :love

Tipje van flipje: pak een krukje oid, je staat nu in een dubbeltjes-zoeken-op-de-grond-modus te werken en lijkt me niet prettig voor je lichaam

Hé die Kever is door zijn hoeven gezakt :lol Geintje hoor, mooie wagen!

Bedankt voor de complimenten allemaal!

Heeft me veel tijd en moeite gekost om 'm zo te krijgen... over het geld maar niet te zwijgen.

Rick, nogmaals bedankt voor het poetsen broeder! stel het erg op prijs, dat weet je wel...:love

Mooie bak, maar ja het is een kever hè :-b

Beetje jammer van de versmalde vooras, doet voor mij afbreuk aan de look van de auto, ik weet dat het de mode van vandaag is maar kan me niet bekoren.
En de verlaging is waarschijnlijk luchtvering dus dit zal waarschijnlijk alleen voor de show zijn, toch?
En vandaar de negatieve wielvlucht achter, krijg je met pendelassen en verlaging.

erg mooi resultaat:-)^ De extreme verlaging is echter niet m'n smaak....maar dat is hier niet relevant. mooie detailjob!